maandag 9 april 2012

Kaartjes...


Kaartjes maken...
Dat zijn nou van die fijne, 
korte en leuke projectjes!

Waar ik ook kom kijk ik altijd of
ik nog leuke knutselspullen kan scoren...
Inmiddels heb ik veel en zie ik niet
altijd door de bomen het bos meer...

Masking Tape, stempels, kanten taartrondjes 
en behang/verfstaaltjes zijn op 
dit moment favoriet.
:-)


'k Vind het altijd leuk om zo
min mogelijk geld uit te geven aan al
m'n knutselellende... (Ach ja, wie niet en 
uiteraard valt het stiekem tegen), 
maar bovenstaande
Cupcakekaartjes vond ik bijv. bij de
'Witte Boekenmarkt' (je weet wel, waar het al
tig jaar opheffingsuitverkoop is)
en heb ze ook in
de vorm van een theepot gekocht...
Wat leuks er op plakken en 't is al
snel leuk! 

Verder zijn Kruidvat, Xenos, Action
en Wibra m'n favorieten :-)


Verder nog geknipt en geplakt voor m'n
lieve zusje... Ze woont finally in
haar huisje en ik ben echt totally
in loooove...met alles!!!

Neem hier een kijkje!!

Verder ben ik aan het nagenieten van
een fijn weekend en verheug ik me
op morgen NOG een dagje vrij! 
:-)

8 opmerkingen:

  1. Je zussie heeft idd een erg leuk nieuw huis! En jouw knutsel acties: helemaal niet verkeerd. Super leuk!! Kom je ook binnenkort langs op mijn nieuwe blog (of gezellie volgen??). Zou ik echt heel leuk vinden. Fijne nieuwe week! Groetjess!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love her house also.....its dreamy and your cards are very sweet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes! Ja die winkels die je noemt zijn ook bij mij favoriet. En die collage heb ik net al ergens gezien, oh ja.. haha, jullie zijn zussen, dat klopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het toch heerlijk hè, om te knutselen. Ik zou het eigenlijk veel vaker willen doen maar helaas schiet het er regelmatig bij in. Wat leuk, de collage voor je zusje en ze heeft idd een errrug leuke stulp :-)Geniet van je dagje.

    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou.. gisteren was het echt zo'n typische dag om lekker te knutselen! (met al die regen..) Heerlijk om te doen hè!! En ja! het huisje van je zus ziet er wel gaaf uit ja!! Groetjes ♥ Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk om te knutselen en spullen heb je toch nooit genoeg ;) Mooie collage, had hem net al bij je zus voorbij zien komen!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk laat je lekker gaan vind ze heel erg leuk en heerlijk dat je zoveel plezier erin heb ....en wat nog leuker is is als het weinig geld kost daar ga ik ook voor ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk je collage, heb net even bij je zus gespiekt en zag hem daar ook.. mooi hoor!! en wat een super ingericht huisje met al die heerlijke vrolijke kleurtje
    daar zal je zus vast heerlijk genieten..

    geniet jij van je vrije dag morgen.!!

    groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....