maandag 23 april 2012

Monday...


Blue monday, kan dat ook in april?!
'k Ben niet vooruit te branden vandaag!
M'n werk plichtsgetrouw gedaan, 
vervolgens op de bank geploft en geen inspiratie
wat nu toch eens te gaan eten...

Verder was 't eigenlijk ook een prima dag,
werd ik erg blij van de paar momenten zon,
maar besefte ik NOG meer dat ik zo'n zin
heb in zon en mooi weer!!

Hebben jullie dat ook? 

Verder ook niet zoveel bloginspiratie,
maar vind het altijd leuk om m'n mapje
'wooninspiratie' door te spitten en bedacht
een slaapkamercollage te maken...


Mijn slaapkamer is de enige plek in huis waar
het WIT is! Ik hou van wit en fris en rust in 
de slaapkamer, maar als ik dan bovenstaande
plaatjes bekijk vind ik ze ook stuk voor stuk
heelll mooi! 

Fijne Avond!


P.S. En ik ben er uit... ik ga met m'n restje
andijvie een pasta maken... geen idee of 
en hoe 't gaat smaken, maar ach...
;-)

4 opmerkingen:

  1. :))
    Hoe was je andijvie-pasta?! Het idee vind ik in ieder geval heel goed maar ben wel benieuwd wat je er nou mee gedaan hebt.. En je slaapkamer-collage vind ik errug mooi!! Ik herken ook een aantal plaatjes!! (o.a. van Fryd+Design!! zo'n mooie blog hè!!)
    Nou, ik hoop dat je eten goed is gevallen ;)) fijne avond! ♥ liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja laat die zon maar komen:) Lekker zonder jas naar buiten, picknicken in het park en terrasjes pakken tot de late avond zon ondergaat.. nu al zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JAA ik vind het ook tijd voor zon en zomerjassen en al die winterkleren naar ZOLDER! Alle kasten hier in huis zijn een ZOOI omdat alles door elkaar ligt.
    Misschien moet ik maar gewoon gaan opruimen en past het weer zich dan aan...zucht...
    Maar je slaapkamerinspiratie is mooi! Ik heb ook een witte slaapkamer, en dat hou ik ook zo. Maar kleurige ass maken het wel heel gezellig en fris!
    Hopelijk heb je lekker gegeten, jij ook een fijne avond!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was het eten lekker?
    Je slaapkamers zien er super uit, heerlijk om weg te dromen bij mooie plaatjes! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....