dinsdag 17 april 2012

Onder de Spaanse zon...


Als ik zin heb in vakantiedromen,
een weekendje weg of gewoon 'leuke 
plekjes kijken', ga ik naar

Met dit weer, is het extra lekker
om rond te struinen...

Zo kwam ik in Spanje terecht,
bij een Nederlands stel wat een
geweldige B&B en mini-camping runt!!

Kijken, kijken!!


Krijgen jullie ook al de kriebels?


Op www.123ole.nl vind je nog 
veellll meer foto's en informatie!


Op deze manier kamperen, onder de
Spaanse zon, moet TE leuk zijn!! 


Hier MOETEN wel creatieve mensen achter zitten en
jawel, er is zelfs de mogelijkheid om een week
lang creatief los te gaan... 
:-)

Dus ga ook nog even naar www.pimpenco.nl
en dan kijk je weer je ogen uit
en krijg je nog meer zin om op 't vliegtuig
te stappen!


Dag bella signorita's,
fijn weer wat vrolijkheid op
deze grijze dag...

16 opmerkingen:

  1. Hah, dat ziet er fijn uit. En die kleurtjes ook, heerlijk. Zou er graag willen zitten, tenminste...wat is het weer nu daar?! Hier vind ik het zó koud. De wind van vandaag is echt snijdend, bah....Fijne avond. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hou op hou op, ik wil meteen vertrekken!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat word ik hier vrolijk van, ga dadelijk eens kijken op de website, het is gewoon super. Zo'n vakantie vergeet je nooit. Zou ik mijn camper ook eens niet pimpen?
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. owwwww hier wil ik naar ik toe, wat BIZARRO leuk :)! Misschien moet je aan Mr. B vragen of hij dit ook geen optie vind, whaha! Joehoee ik heb ook de Que mas muziek ontdekt :)! FIESTAAAAA! We moeten nog iemand bedenken om mit zu nehmen! Koessie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een vrolijke boel daar zeg dan ga je wel verlangen naar vakantie de zon als je dit zo ziet .....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke droom is dit. Wat een mooie site.. gelijk opgeslagen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heerlijke post! Krijg meteen vakantie kriebels..... Leuke linkjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er allemaal geweldig uit!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja GAAAAAF he, vorig jaar heb ik de site van 123ole al eens bekeken, wat geweldig als je toch zo mag wonen/werken. Leuk dat je dit geplaatst hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik ga zeker even kijken, want ik verdien een vakantie en dan creatief zijn... wie wil dat niet. thanks. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaaf! Die camping, maar ook die creatieve week onder de Spaanse zon! Straks even rustig naar de sites gaan en wegdromen.... thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ben helemaal verliefd, wil direct vertrekken
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er geweldig uit zeg!! Zou zelf ook wel zo'n leuke pipowagen in m'n tuin willen. En dan leuk oppimpen. Ga zo zeker kijken bij de andere site.
    Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wauw zeg wat een vondst, gewoon te leuk ze zal wel snel volgeboekt zitten haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. The fist and the 4th were my absolute favorites.....I love them!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....