zondag 15 april 2012

One of those days....

Dag lieve dames...

Heerlijk heh, zondag! Zit met een een
paar woontijdschriften te genieten op de bank.
Van de week twee olijfboompjes gehaald
voor in het raam. In de tuin bloeit de appelboom ...
 - ik maak er ieder jaar dezelfde foto´s van ;-) -
... ondertussen zit ik wat te priegelen met een stempelset
met letters die ik gisteren op de rommelmarkt heb gekocht.
En ben met alvast aan het verheugen op m´n bestelling
die ik gisteren deed bij By Kris.
Masking tape en Studio Ditte stickers...
Kortom, ik kom m´n dagje wel door!!



Op de site van 101 woonideeen zag ik nog een GEWELDIGE boekenplank...
Oelala... ik ben verliefd!!!! Zit al te bedenken hoe ik dat zelf kan maken, want
het prijskaartje was helaas iets te pittig voor mij...



Jullie nog woon-wensen?!

11 opmerkingen:

  1. Ja, had die boekenplank ook gezien, mooi he! Moet toch zelf te maken zijn...alleen die letter W lijkt me een beetje lastig. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, genoeg woonwensen hahaha!
    Heerlijk zo´n zondagje, geniet er nog even van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your new header first and second that shelf is so cool....Happy week to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat toevallig : heb gisteren ook By Kris masking tape besteld en studio Ditte stickers! Kunnen we lekker uitkijken naar de pakjes!!
    De boekenplank is inderdaad ontzettend leuk, ik zou 'm zo willen hebben! Ik heb de nieuwe 101 trouwens nog niet binnen, jij wel?
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig met een tijdschrift op de bank en genieten van een mooi uitzicht! Altijd leuk om iets te bestellen en je dan te verheugen op het pakketje. Woonwensen... nog een paar weken en dan worden het nieuwe bankstel en de stoelen geleverd!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmmm een heerlijk relaxte zondag dus. En nu ik dit schrijf alweer zowat voor bij. Altijd wensen wat betreft wonen... Gewoon lekker dromen en af en toe wat uit laten komen! Ben benieuwd hoe je die plank kan/gaat maken. Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. klinkt als een heerlijke relaxdag! die boekenplank ziet er geweldig uit! of ik nog woonwensen heb? ja die boom op mijn weblog! maar ik ga binnenkort aan de slag! :-) fjne week! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeps.. als je eenmaal op een webshop gaat kijken naar leuke spulletjes.. dan vliegt de tijd.. en je portemonnee vliegt ook.. leeg!! Zoveel leuks als ik altijd weer zie.. soms wordt 't wel te gortig hoor. Dan moet ik mezelf toto stoppen roepen!! (schreeuwen :)) En.. woonwensen genoeg :)) maar vind veel dingen die ik mooi vind ook best duur ;)) Afijn, sparen en wie-weet!! Genieten van blogjes, tijdschriften én de kleine dingen, is OOK leuk!!!
    Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. toto.. "tot" moet dat natuurlijk zijn! Dat heb je als je als een tierelier zit te tikken :))
    Doeidoei!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk he zo op de bank bladeren door tijdschriften ideetjes opdoen ....prachtig zijn ze he olijfboompjes ben er gek op moet er ook nog even 2 kopen .... geniet lekker en ben benieuwd of je die plank gaat maken ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....