zaterdag 7 april 2012

Pasen...



Wens jullie Fijne, 
Gezegende en 
Gezellige
Paasdagen toe! 

8 opmerkingen:

  1. En hetzelfde voor jullie dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart.

    Voor jou en de mensen om je heen een Gezegend Pasen.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele fijne dagen !! ..geniet !!...liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook hele fijne en vrolijke Paasdagen!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie ook fijne paasdagen!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij de reclamefolders zat het magazine "100 % in de regio" met daarin een artikel over Showhome.nl. Bekende foto's dacht ik, waar heb ik die eerder gezien? Maar dat was hier op jullie blog (vrijdag 2 maart).
    Misschien wonen jullie in een heel andere regio en zou je het blad willen hebben. Laat het me even weten dan stuur ik het op.
    Groetjes Marja
    rosabears@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....