zaterdag 28 april 2012

Pimp je wall...


Kon ik maar heel m'n huis op deze
manier 'behangen' :-)

Afhankelijk van het seizoen of situatie,
varieert dit stukje muur bij mij steeds
van samenstelling... 

Nu uiteraarrrrd VOORJAAR!


Leuke postcards verzamelen blijft leuk,
aangezien er altijd wel een plekje is waar je
ze op kunt hangen... 


Dazzling Spring... een verfstaaltje!
Alleen door de naam zou ik de verf haast al
kopen!! 


Vorige week kwam ik op Utrecht Centraal,
ineens bij Paperchase terecht...
Een winkeltje vollll geweldig inpakmateriaal,
stationary, notitieboekjes, kaartjes etc.
't Is dan altijd zo moeilijk kiezen!
En uiteraard had ik niks nodig...
Maar deze kaartjes kon ik nog wel een 
plekje voor vinden...gaaf he?! 
Die volkswagenbusjes....mjummie!


Happy Weekend Ladies!!

12 opmerkingen:

  1. Wat geweldig, ik vind dat ook prachtig! Deze week won ik een give away van bykris, daar moet je eens gaan kijken ook echt wat voor jullie!
    Groetjes Manon
    http://bykris-art.blogspot.com/p/webwinkel.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niiiiceee, wat een vreuselijk leuke plaatjes weer :D! Mijn nagels zijn ondertussen mint groen en alhoewel ik ze al 20 min. geleden gelakt heb durf ik nog niks aan te raken dan mijn toetsenbord ;)! Tot zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n muurtje!! En kaarten.. altijd wel weer leuke en andere te vinden!! Die VW-busjes vind ik ook zoooooo leuk!! ♥ ♥ ♥ Wij zouden er heeel graag 1-tje willen kopen.. maar ze zijn zooo duur :(( Maar wie weet...
    Fijn weekend ook voor jullie!! Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke kaarten allemaal! Ik liep Paperchase pas geleden voorbij want durfde gewoon niet naar binnen haha (houten vloer staat op de verlanglijst dus ik moet me inhouden...). Nog bedankt voor de lieve reactie op ons berichtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love these collages and that tape is so cool....Happy weekend to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig muurtje en wat is het heerlijk hè dat plakken met tape, nog een plaatje en nog een plaatje en dan weer eens een andere :-)) Geniet van je weekend.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat staat dat leuk al die kaartjes!!! En wat een super gave winkel is dat he!? Het valt idd niet mee om daar met lege handen naar buiten te gaan. Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is it pink Saturday here, too? I'm loving this! Wonderful cards...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeeeeeeeeeeeeel gezellie! Hangt veel leuks tussen! Fijne dagen he! Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd fijn om te zien dat je niet de enige bent met deze "tic" Haha! Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke blog heb je, deel dit meteen met mijn bezoekers :)
    Groetjes Arja

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....