zaterdag 14 april 2012

Rommelseizoen geopend!!


Het voorjaar staat altijd bol van de
'mijlpalen'; 1e x terras, 1e x zonder jas,
1e x gezicht in de zon èn.... 1e x
Rommelmarkt!!


Samen met Chrissie en inclusief grote
tassen lekker snuffelen tussen alle rommel!
April en mei zijn (ook) wat dat betreft
heeele fijne maanden! 


Met de kop en schotels ga ik binnenkort
een leuk projectje doen! Als 't zover
is zien jullie 't wel!
En zijn de gebloemde kastknopjes niet
TE schattig?

De blikken waren gewoon te leuk om
te weerstaan...


Verder nog even een gezellig stukje huis
en daarbij nog te melden dat de 
gebloemde ruitjes die ophangen van de
kringloop zijn en eigenlijk TE tuttig zijn,
maar stiekem vind ik het zo wel leuk! 

En....hebben jullie op deze zonnige
zaterdag nog leuke vondsten opgedaan?!

Fijn Weekend!

14 opmerkingen:

  1. Leuk die nieuwe header!
    En WAT een leuke blikken!!
    Super zeg.
    En je hebt helemaal gelijk, het is zo'n heerlijke rommelmarkt tijd. Maar...ik báál, want ik moet nu elke zaterdagmorgen naar puppy-curus. Dus ik mis al die leuke rommelmarkten.
    Of ik kom om 11 uur noges een keer, dan is natuurlijk al het leuks al weg. En als ik jouw vondsten zie, word ik helemaal jaloers.
    Hmm volgend jaar beter dan maar!
    Fijn weekend! Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk ja, dat voorjaar! Heel schattig die kopjes en het blikje is super. Ik ben benieuwd wat je projectje is. Ik had gister nog een goeie kringloop dag. O.a. Een fantastisch blikje. Je kunt er over lezen op mijn blog (-:
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik krijg helemaal zin om te snuffelen op rommelmarkten en ga dat binnenkort dus weer eens doen, dank voor de inspiratie! Ik zou waarschijnlijk al jullie schatten ook gekocht hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige vondsten weer meiden! Ook ik verheug mij erg op alle rommelmarkten die er de komende maanden zijn. Eerst Koninginnedag natuurlijk :-), de leukste van allemaal!

    Fijn weekend,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja,fijn he dat de rommelmarkten er weer aan komen!!
    Leuke dingen heb je gevonden,dat blikje met tekst heb ik ook,maar een iets ander model.
    De kast knopjes vind ik geweldig!
    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vondsten hebben jullie gevonden. Ik verheug me ook al op de koninginnemarkt!

    groetjes, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey dames,
    Wat ziet het er weer leuk uit!
    echt elke keer genieten als ik jullie blog lees en alle leuke foto's bekijk.
    Ben zelf ook alle markten af aan het struinen en alles wat pastel is blijft aan mijn handen plakken..zo leuk!(zo slecht voor de beurs...)

    Die knopjes zijn te cute!
    Go girls:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooohhh heerlijk he, ik verheug me ook zo op de rommelmarktjes (de 1e helaas gemist vandaag) Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig al die 'eerste keren', maar de eerste rommelmarkt van het seizoen is toch wel één van mijn favorieten ;) Helaas vandaag alleen maar twee lijstjes (wel met bolglas ;)) gescoord...

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind dat ronde groene bakje? bovenaan, errug leuk :-) en heerlijk die rommelmarkten, ben er ook dol op. Niks te truttig trouwens hoor, gewoon fun :-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk he dat struinen op rommelmarkten. Je huishoekje ziet er gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezellig hoekje en wat een mooie vondsten. Krijg zin om ook weer naar een rommelmarkt te gaan, dit weekeinde gene tijd voor gehad helaas. Maar inderdaad leuk, in deze maanden zijn er weer veel rommelmarkten!Dus dat gaat nog helemaal goedkomen :-)
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk he weer lekker rommelen en struinen! Er zitten weer toffe dingen tussen, ik hou ervan. Geniet! Fijne week. Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....