donderdag 12 april 2012

Shiny Kitchen...


Soms, heel soms....
Maak ik mijn keuken schoon!
En als alles dan blinkt,
dan ben ik blij,
vraag ik me af waarom ik
het niet veel eerder heb gedaan
...en pak ik m'n camera er bij!
(op zich doet alleen dat al 
vermoeden dat het redelijk uniek is)


Omdat ik een huurhuisje heb, heb ik niet alles
te zeggen over mijn stulp...
M'n keukenblok is dus ook niet de moeite waard 
om te tonen en de lichtblauwe tegeltjes zijn
uiteraard ook niet mijn eerste keus,
maar ach, we gooien er wat kleur tegenaan en
't is toch wel echt mijn keuken!


Rood is echt mijn favoriete keuken-kleur!
Ik verzamel o.a. rood emaille; het straalt
voor mijn gevoel altijd gezelligheid uit.
De kruk is van Ikea die ik zelf rood met
witte stippen heb geverfd. 
De picknickmand is van de Kringloop
evenals de boodsch.tas je rechts nog net
op de foto ziet.


Denk even aan een nieuwe, strakke keuken, geen
bovenkastjes (uiteraard niet!), maar geweldige
brede planken vol servies en moois...

...Het is NIET aan mij besteed. Ik word al
droevig van alllll het stof dat op deze 
plankjes wordt verzameld! 

Maar ach, nu blinkt het in ieder geval
(heel) even!
:-)


Het kruidenrekje is van Chrissie geweest...
Wilde ze weg doen, ben je mallll!!
Nu hangt tie bij mij mooi te zijn!

Ladies, tot zover een kijkje in mijn
SCHONE keuken!
;-)

Fijne Avond!

18 opmerkingen:

  1. Super gezellig zeg jou keuken!
    Het krukje is een schatje! helemaal goed!
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergezellige keuken heb je.
    Rood is ook mijn favoriete keuken kleur.

    Fijne Avond hoor,,,,

    Liefs Pieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke keuken, ik vind 'm helemaal leuk!! En ik zie al het een en ander moois staan wat ik ook wel wil.... :P
    Maarre, wij hebben dus ook een rode keuken. Tenminste de spullies zijn voornamelijk rood. Is idd heel gezellig! Groetjes en fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er zeer verfrissend uit!! Leuk al die kleurtjes bijelkaar! Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh, wat een leuke keuken heb je!!!! Mooi al dat blik en emaille!

    Liefs van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel gezellig uit. En zo schoon!! (-:
    Moet ik ook eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rood... ook mijn keuken staat vol met rode spulletjes, het maakt je gewoon blij die kleur! Supergave keuken heb je, allemaal leuk, lekker vrolijk en zo schóón!!!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Owhhhh ik vind het een supergezellig keukentje, ik hou hier echt van :-))) Heerlijke kijk plaatjes en wat maken die kastjes en tegeltjes uit, het is toch meestal maar wat je er zelf van maakt hoor, top. Heb je de foto's van Jasna Janekovic op flickr wel eens bekeken, nou die kasjes in haar keuken zijn ook echt niet geweldig maar het sfeertje wat ze er neerzet .... heerlijk.
    Geniet van je schone keuken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ik vind het een ontzettend leuk keukentje! En die tegeltjes zijn juist leuk zo met al die rode accenten! Geniet er maar van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kijk mijn ogen uit, wat gezellig!! Heb je die letters EAT nou met tape gedaan? Hoe leuk! Van zo'n keuken word je helemaal blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Hi, thanx voor alle complimenten! Wie weet word dit voor mij DE stimulans om schoon te maken ;-) En Lien, yep, de letters zijn gewoon met tape gedaan... Tape addict als ik ben!

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hiiihihihi wat een geweldige eigen keuken heb je en id. met jouw spulletjes. Het idee "niet van je zelf'heb ik ook..maar ik vind het een ~Heidi~stijl..geniet van je schone keuken,Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supergezellige keuken! Ik zou bijna zelf ook gaan schoonmaken, bijna.... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw!! Wat is jouw keuken LLEEUUKKK!!! 'k Vind 't super-gezellige plaatjes joh!! Ik zie allemaal leuke spulletjes.. je krukje vind ik heel origineel!! En wat goed dat je alles hebt schoon gemaakt, heeel dapper!! En dan nu lekker van genieten!! Voorlopig hoef je daar 'niks' meer aan te doen!! Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat voelt dat lekker hè....zo schoon en fris, opgeruimd en vooral, zo gezellig!!! Wat een boel leuke spulletjes!!!
    En ik ken het hoor, een huurhuis, dus maak het maar es van jezelf...is jou goed gelukt!!
    Geniet ervan, en een heel fijn weekend!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, wat prachtig!! Een keuken om trots op te zijn hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gezellige én schone keuken ;) Ik zie heel veel mooie spullen voorbijkomen...

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....