dinsdag 3 april 2012

Ultieme Spring-Feeling...


Vrije dag... Nog niks geen paastakken
of iets wat er op lijkt in huis...

...Vriendin komt koffie drinken en neemt
schitterende bloesemtakken mee! 

Blij, blij, blij!


Even snel allerlei leuks er in hangen
en dan plaatjes schieten...

...yep, dan ben ik in mijn nopjes! 
:-)


Ook masking tape aan de takken,
waarom ook niet... (als je er toch
al verslaafd aan bent)


Het vogeltje op knijper vond ik
vorig jaar bij de Kringloop, zo leuk!


Van 't weekend was ik even bij de Gamma
en zag ik heeele mooie stukjes behang
en verfkaartjes (of hoe je dat ook noemt).
Hele stapel meegenomen (is dat de bedoeling??!)
en van 't weekend leuke kaartjes mee gemaakt. 
:-)


Ik krijg het ultieme lente-gevoel van
deze foto's, hopelijk jullie ook!!

Fijne, zonnige, vrolijke 
dag!!

16 opmerkingen:

  1. Heeeeeeeel mooi joh!!! Echt super!!! Ik houd ook altijd van die prachtige roze bloesem!! Zo mooi ook buiten straks al die mooie bomen!! 'k Heb dan altijd zin om veeel foto's te maken!!
    Jij hebt er echt wat super-moois van gemaakt zo.. met al die spulletjes erin!!! Echt genieten hè!! Als je dan weg bent geweest en je komt weer terug in je huisje.. geniet je telkens weer van die mooie takken!!!
    (enne dat van die behangkaartjes.. = stiekem herkenbaar :))ik deed 't laatst met kleurstaaltjes..)
    Lieve groet ♥ Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooi licht hebben die foto's!! Onder de indruk hoor!
    En die takken zijn ook super. Ben ook een bloemen mens, het doet gewoon wat extra's hè, in je huis en zelfs met je eigen ik. Hahaha, moest wel lachen om je masking tape verslaving....Ik had nl ook al MT in de kersttakken....Niet dat ik dacht niet masking tape verslaafd te zijn! :P Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. psss.. ik wilde je nog zeggen dat ik je vogeltje zo ontzettend leuk vind!!! zulke zie je niet vaak hoor.. tenminste.. ik weet niet waar ik zulkes kan kopen?? ddooeeii!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The most beautiful Easter bouquet I have seen.......Just beyond Lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!!! En lang leve de Gamma!!
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's, ziet er gezellig uit! Lief die kuikentjes op de takken :-)
    Haha, dochterlief neemt ook altijd handenvol van die kaartjes mee als we bij de Gamma zijn, in alle kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super schattige, vrolijke paastakken!
    Daar word je toch helemaal vrolijk van.

    Kwam via via hier terecht......een volger erbij!

    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kom hier toevallig terecht en wordt er helemaal vrolijk van!
    Groetjes,
    Mariel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Keind wat VREUSELIJK mooi :)! Geef mij ook maar wat van die takken ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige lente achtige foto.s!
    Hier word je vrolijk van!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voorjaar! Gezellige takken heb je ervan gemaakt en je kaartje vind ik erg leuk!

    Fijne dag. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn prachtige foto's geworden! Mooi dat zonlicht dat naar binnen schijnt. De takken zijn helemaal leuk!!!

    Fijne paasdagen allebei!

    Lieve groetjes van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's, ziet er allemaal heel mooi en gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Woww wat een gave bos zeg :-) Daar wordt je echt heel blij van. Heerlijk.

    Fijne dagen, liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....