vrijdag 6 april 2012

Vrolijk tafelen....

Met feestdagen voor de deur,
denken we na over 'wat te eten',
maar wat ik stiekem altijd NOG leuker
vind, is 'wat komt er op tafel'...
...en dan bedoel ik servies, kaarsen,
bloemen, servetten etc.


> Een stijlvol gedekte tafel vind ik mooi,
maar toch gaat er voor mij niets boven een 
mix en match gedekte tafel!

> Glazen flessen zijn noodzakelijk voor 't water,
maar ze moeten er toch ook zeker goed uit zien!

> Er hangt bij mij altijd wel iets aan de 
kroonluchter... afhankelijk van het seizoen
en de reden van het etentje...

> Etagères zijn heel handig te maken door servies
te stapelen. Geeft een leuk effect en neemt
niet zoveel ruimte in!

> Uiteraaaard mogen er nooit bloemen ontbreken!

> Vaak kies ik voor een rustig tafellaken (wit met
kant), maar bijv. een rood geruit tafelkleed
(zie foto) geeft ook een heel gezellig effect!


...Na het dekken, kun je aan tafel
...mm, laat ik ook maar eens gaan eten!

Fijne Avond!

8 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen dat wij nog een passie delen. Jullie tafel zal er straks perfect uitzien. De foto's zijn al om van te smullen :-)

    Fijn paasweekend,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gezellig gedekte tafel laat het eten nog beter smaken ;)

    Fijn paasweekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er nu al heel gezellig uit.

    Tweede paasdag hebben we bij ons thuis een brunch met de kinderen en dan wordt de tafel ook feestelijk gedekt.

    Fijne paasdagen!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, wat een fijne plaatjes. Voor mij is het eten wel net zo belangrijk hoor haha.
    Maar het ziet er errug gezellig uit, ik vind vooral die schaal die op z'n kop staat met die blauwe bloemetjes heel erg leuk :-)
    Geniet.

    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your tablecloth, dishes ,bottles and flowers are an Easter heaven scent sight.......beautiful every last detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er weer heel gezellig uit! Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou zo willen aanschuiven :-) Ziet er top uit! Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....