woensdag 9 mei 2012

Birckenstocks gescoord en Marktplaats

Vanmorgen even naar de stad getogen... was DRINGEND
op zoek naar nieuwe Birckenstocks!! ;-)
Niet dat het weer er naar is, maar je kunt ze maar nodig hebben!
Fel-rose gescoord!! Daar kwam ik een hele gezellige collega tegen, dus
dat werd uitgebreid een bakkie doen.
Thuis gekomen voor het eerst op Marktplaats! Ik weet het, ik loop
echt enorrrrrrrrrm achter!!
Maar goed, ik heb een hele berg spullen erop gezet.
Merkkleding en leuke tijdschriften...
Dus allemaal even kijken!! ;-) Mijn MP naam is: Chrissieshop


Kleed is ook leuk heh!! Van de HEMA is eigenlijk om buiten op
te zitten, maar hij ligt bij mij in de woonkamer!

15 opmerkingen:

  1. Leuk die Birckenstocks! Maar eh, een tip: op naam van de verkoper kan je op MP niet zoeken... Dus een linkje is wel handig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oww, vind die kleedjes van Hema ook zo leuk!
    Bijna zonde om buiten neer te leggen, binnen kan prima..
    Ik zou eigenlijk in iedere ruimte in huis wel een kleedje willen.. ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk ja dat kleed. Ik heb hem ook voor buiten voor onder de overkapping. Staat heel gezellig!
    De Birckenstocks zijn ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellige slippers hoor!! Laat het mooie weer maar komen!!!
    En ja, de Hema.. dat blijft een winkel met steeds weer leuke spullen.
    Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HHhahahaa ... hier hetzelfde ... was ook dringend toe aan een paar nieuwe Birkenstock ... heb ook knalroze gekocht op het internet heb ze nu aan ... teen nageltjes paars gelakt ben er erg blij mee ... groetssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohw voor MP ben ik veels te chaotisch. Eerst foto's, dan er op zetten, mails beantwoorden, naar postkantoor. Ik ben daar echt te rommelig voor. gelukkig hebben anderen dat niet en kan ik af en toe wel iets leuks scoren :-) Succes ermee.

    Liefs XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cool kleurtje! Dat kleed zag ik gister ook in het blaadje van de Hema staan, lijkt me handig, want je kan het ook afsoppen. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zomerse slippers! Helaas kan ik niet op Birkenstok slippers lopen...
    En dat Hema kleed had ik ook al in de folder gespot, erg gezellig voor buiten én binnen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, dacht even dat je de birkenstocks van Marktplaats had, ik las de titel te snel. Ik ga eens bij je advertenties kijken zo meteen. Dat kleed van de Hema staat ook op mijn lijstje voor binnen, ik wil het dit weekeinde gaan halen. Kun je het wel goed uitwassen? Dat was nog even mijn twijfel..het is natuurlijk vrij stug materiaal he?
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan je niet vinden op Chrissieshop?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heerlijk roze slippers !! en marktplaats ideaal om je spullen te verkopen
    succes !!

    groetjes natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hum... op MP kun je niet zoeken op verkoper... dus eh... LINKEN MAAR! ;-)
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind dit blog.I ben echt blij dat ik deze informatie over bericht gevonden is echt nuttig voor ons. Ik heb zeker deze website, te houden op it.Excellent bericht lief te hebben, zal ik het controleren regelmatig terug om te zoeken naar updates.http://goo.gl/YsVzV

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....