dinsdag 15 mei 2012

Dreamy dinsdag

Heb besloten dat het vandaag dreamy dinsdag wordt! ;-)
En vinden jullie mijn boeketje geen droom!!
Rose en witte latyrus van de markt, en vergeet-me-nietjes uit de tuin... Lief en romantisch en deze kleuren ( rose-wit-lichtblauw ) passen perfekt in ons huis!!  



Nu aan een kopje munt-thee met m'n lenteschriftje ( uit de Flow ). Dit schriftje gebruik ik als een "count your blessings" schriftje en het staat al vol met little en big blessings!!
En vandaag komt er in... genieten van een dreamy dinsdag...
Fijne dag!! 

9 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren combinatie van de bloemen:) en een lekkere verse kop munt thee! Genietse!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja hoor echt dreamy. Flow is toch zo leuk hé, iedere keer weer een verrassing.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Have a wonderful rest of the week and may it all be as dreamy as your Tuesday!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeer 'dreamy', ik hou ervan!!! Groetjes, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee....dreamy-dinsdag....de bloempjes passen er perfect bij....leuke blog overigens...ik volg :-)
    -x-Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Ik gebruik het schriftje als blog-inspiratieboek :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....