vrijdag 4 mei 2012

Ff snel en toch leuk...


Knutseldefrutsel... ik vind het een 
zeer ontspannen bezigheid. 
Met stempels, masking tape en papier 
kan ik me eindeloos vermaken...

M'n stempels zitten nu bij elkaar in een blik,
maar het blik zag er niet uit (geloof me!).
Met dit kadopapier van de Hema vind ik het in 
no time een blikvanger!

Knijpers voor aan een kadootje of aan m'n
rekje, waar ik leuke kaartjes in hang...
Met wat tape en stempels zijn ze TE leuk!


En met de restjes papier, even een gezellige
hartjesslinger in elkaar flansen :-)

Fijne dag Ladies!!


10 opmerkingen:

  1. oohhh, ik hou ervan! zo simpel, snel en gezellig origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een tof idee van die knijpers!!! Ziet er leuk uit! Gisteren heb ik toevallig ook even snel een slinger in elkaar geflanst! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk en ik vind vooral jouw woordgrapje "blikvanger" helemaal lollig! :D
    Fijn weekend gewenst. Kom snel weer eens langs bij m'n blogje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, dat staat enorm gezellig! Wat is dat blikje leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk papier van de Hema he, ik heb het ook gekocht! Leuk wat je ermee gepimpt hebt! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. allemaal leuke projecten!! fijn weekend groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat wordt maandag naar de Hema ;) Leuk om op deze manier lekker te freubelen!

    Fijn weekend. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love all this work. I'm looking forward to reading all the other posts as well!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....