vrijdag 11 mei 2012

Inpakken en... weggeven!!

Zijn jullie ook zo dol op cadeautjes inpakken?
Heerlijk vind ik dat!! De dames van Wit en Bont
geven elkaar ook graag cadeautjes...
Daar hoeft niet perse een aanleiding voor te zijn! ;-)
Dinsdag gaf ik een klein pakje aan Heidi,
ingepakt met Franse recepten, 
tape en een roosje...
Hier nog wat ideetjes, gevonden op Pinterest:

Je hebt ook van die stansjes met vlinders... lijkt me iets minder bewerkelijk!

Ben DOL op gezellige tasjes!! Deze ga ik zeker maken!

En zo zag ´mijn´pakje er uit...

Fijn weekend!!! Met hopelijk een beetje meer zon!



8 opmerkingen:

  1. Jouw pakje ziet er ook gezellig uit!
    Ik houd er ook wel van, maar het lukt toch nooit zo leuk als ik in mijn hoofd had :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi !!! erg leuke en lekker romantische ook met strikjes, vlindertjes en rozen. gr leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Voor jullie ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk leuk leuk leuk leuk oja en leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke ideetjes weer, komt altijd van pas. Jij ook een fijne moederdag, groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. funnie ideetjes weer. Enne, jullie header, blijft-ie zo klein? vind de 'vormgeving' wel errug leuk!
    xo
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om van de verpakking al een kadootje te maken en ook gezellig voor diegene die het kadootje ontvangt!

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....