woensdag 23 mei 2012

Summertime!!

Wat zijn die eerste zomerdagen toch heerlijk!!
Je weet van gekkigheid niet wat je aan moet trekken, hoeveel limonade je moet drinken
en of je de ramen nu wel of juist niet open moet zetten... ;-)




Ik kan me vooral herinneren wat ik ooit ergens las: `je weet pas écht dat het zomer is, als je kinderen die de hele winter de deuren open lieten staan nu de deuren dicht doen
( die dus nu open moeten... )´
Verder heb ik veel zin in het lange weekend wat er aan komt!!
Daarom hier vast wat zomerse inspiratie van Pinterest:







4 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad heerlijk! En met een lang weekend in het vooruitzicht en dit prachtige weer... GENIETEN.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk he, die eerste échte zomerse dagen. een mooi weekend, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ook zo ineens is de zomer daar! Geen overgangstemperaturen...nee HOPPAAAAA :) Ik geniet ervan en ik denk dat Nederland in het weekend gebukt gaat onder een grote barbecue-wolk!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....