maandag 21 mei 2012

Verzamelen...


Verzamelen.... daar ben ik best goed in :-)
Ik verzamel ze niet om het verzamelen, maar omdat ik 
ze nou eenmaal allemaal nodig heb....toch?!
Stel je voor dat je een outfit hebt (en zelfs dat gebeurt nog
wel eens), waar je geen bijpassende armband  
bij hebt????!!!!
;-)


M'n bedspijlen doet dienst als 'bergplek'
en m'n spiegel etaleert m'n mooiste nepjuwelen
(Primark en Pieces).
En dan heb ik het vandaag nog maar geeneens over
m'n oorbellen :-).


Bijna alle armbanden zijn Kringloopvondsten of op
een rommelmarkt gescoord!
Plastic fantastic, even in een sopje en weer klaar voor
gebruik!

Echte juwelen zijn aan mij niet besteed geloof ik...
Ik vind het fijn om hier eindeloos mee te variëren!


Het lampenkapje geeft de kleuren weer die ik heeellll
mooi vind voor een slaapkamer....Lovely!

Tot zover deze verzameling ;-)

Fijne Avond 
Ladies!


11 opmerkingen:

  1. Heeeel mooi en uiteraard heeel belangrijk!! :))
    Verzamelen is leuk en dan moet je ook regelmatig je verzameling uit kunnen breiden!
    Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he verzamelen.. ik vind het zo heerlijk om andere verzamelingen te zien.. word ik altijd een beetje jaloers hihi.
    Fijne avond!
    Liefs Jorian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk heerlijk allemaal, ik ben ook echt van de nep. Vaak vind ik het er leuker uitzien en anders zou ik maar bang zijn dat het bij een slodder als ik, kwijt of kapot zou gaan. Jij hebt ook echt een fantastische verzameling, ik zou zo bij je kunnen shoppen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I have major jewelry envy.....those necklaces are especially lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I am loving it! Thank you for showing off your wonderful flea market finds! What a good eye you have.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er zo leuk uit!!! Ga vooral door met verzamelen, ik geniet graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er vrolijk, keurrijk én gezellig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhh wat een juwelencollectie!
    wat wil je nog meer dan je oogjes open en omringd worden door alle verzamelingen ;) enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ow en ik ben verliefd op je fototoestelletjes ketting,
      ja dies hipperdepip!

      Verwijderen
  9. Geweldig al jou verzamelingen! Zaterdag voor het eerst naar Primark geweest (wel heel ver rijden...), maar wat een geweldige winkel (kwam dan ook thuis met heel veel leuke spullen)

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Dat rode vierkante blik met die vogels en bloemen erop heb ik ook! Die is mooi he? En die kettingen zijn erg mooi, ik heb ook zulke kettingen. Blijf vooral door verzamelen want wat is een leven zonder de spulletjes te verzamelen waar je gek op bent? :)

    Liefs, Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....