zaterdag 19 mei 2012

Vondsten en een leuke ontmoeting!!

Als beloofd dus hierbij mijn vondsten:
Uiteraard bloemen ( rozen en gerbera´s )
en 3 kop en schotels in geel/wit



Een schattig schilderijtje voor 0,50 (!!)
appels en aardbeien, die zijn in een taart beland! ;-)
En een lollig groen bekertje...



En ( waar ik heel blij mee ben ) een paar bordjes van Maastricht.
Twee roze en één mintgroene... de stapel groeit!!



Natuurlijk ook nog allerlei frutsels, maar die zijn
niet zo fotogeniek.
- een geborduurd schortje
- een geborduurd kleedje
- een knuffel in de vorm van een ambulance... tja...
- mooie, geslepen limonadeglazen
- nog wat kop en schotels

Maarrrrr... het allerleukste was toch wel een ontmoeting met twee
hele leuke dames!!
Reuze leuk om elkaar in het écht te zien!
Zo kocht Jolanda een leuk gietertje en
wilde ik al bijna zeggen...
oh ja, dat staat echt leuk in je huis!! ;-)
Bedacht me net op tijd dat dat wel een beetje
raar zou zijn!

Hebben jullie nog gerommeld vandaag??
Of van het heerlijke weer genoten?
Fijne avond!

12 opmerkingen:

  1. Je hebt leuke dingen gescoord hoor. En wat toevallig je ontmoeting met mede-bloggers LEUK!!!. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha nou dat had ik helemaal niet raar gevonden hoor, ik vond het echt grappig.
    Stonden we daar te wachten bij het rad van fortuin :-))) Super fun, een keer in het echt. Ik heb vandaag eigenlijk geen tijd meer gehad om m'n vondsten te fotograferen maar dat komt nog wel.

    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie vondsten, de groene beker vind ik top! En wat leuk dat je medebloggers bent tegen gekomen...maar hoe herkenden jullie elkaar dan?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vondsten, ik ben vooral weg van je groene beker! En wat leuk dat je twee mede blogsters ontmoette. Was dat vooraf afgesproken of wist je van niets? Leuk hoor! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. My heart skipped a beat.....wonderful finds (treasures)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha!! Dat was idd leuk.. jou in het echt te zien! Het was even kort maar het was het toch nog gelukt :)) En heb je je mede-blogster al gesproken?! Wie weet kunnen we eens met z'n 4-en iets afspreken.......
    Lieve groet ♥ Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu zijn we California buddies....
    Hoera voor Maastrichts aardewerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaloers!!! Ik wil ook blogsters in het wild (daarbij moet ik toch een beetje aan Bokito denken) ontmoeten!!! :-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Die kop en schotels van California heb ik ook (in blauw en donkerrood) Het zijn soepkommen :)
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke aanwinsten en gezellige ontmoetingen!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....