woensdag 6 juni 2012

Aan de knutsel....


Regenachtig weer heeft één voordeel;
knutselen (klinkt zo lekker kneuterig)
 is dan heerlijk!! 

Af en toe heb ik zo'n knutselvlaag en dan 
komt er niks van m'n huishouden en 
gister had ik dus zo'n dag...


Dit lampenkapje had ik al een tijdje liggen;
'bekleding' er afgehaald en bedoeld voor op
m'n slaapkamer. 


Nou, dit is het resultaat,
'k vind het wel lollig en lekker
easy om te doen!


En...vorige week kwam ik zo'n leuk 
plantenboekje (zo noem je 't vast niet officieel)
tegen bij de Kringloop.

Nou, alvast maar een paar kaartjes mee gemaakt..


Knippen, plakken, stempelen, I like...
'k Ga de kleuterschool gewoon nooooit ontgroeien
;-)

Fijne Avond!


18 opmerkingen:

  1. Alles leuk! Kapje en kaartjes! En ik vind plantenboekje een prima woord!;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, leuk geworden dat lampje!
    (En de kaarten ook, trouwens..ik heb ook zulke plaatjes liggen)
    Gewoon goed bezig, knutsel-technisch gezien!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Lekker geknutseld hoor.
    Groetjes Mariël.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LIEF!! het lampenkapje! Sweet dreams...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo zooo mooi dat die kaartjes zijn! Ik wil ook zo'n plantenboekje eens vinden ... wat ik vind die tekeningen echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk gemaakt hoor! Heerlijk om zo bezig te zijn! Gisterenavond heb ik samen met J. (van M.I.S.) :)) een heerlijk knutsel-avondje gehad! Was erg gezellig en het resultaat was ook erg leuk. (Komend weekend ga ik met een aantal meiden een weekendje weg, en hebben we afgesproken voor iedereen iets te maken of te kopen of te.. in ieder geval voor iedereen iets mee te nemen. Voor iedereen dus vrijdagavond een gevulde "goodiebag" zoals sommigen het noemden!!)
    Maar knutselen is gewoon leuk en vaak als je eenmaal bezig bent, kunt je gewoon niet meer stoppen!! En je plantenboekje.. hoe moet je het anders noemen?!? Mooie plaatjes zijn 't! Leuk ook om zulke dingen te vinden!
    Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat z'n boek met planten je op het idee brengt om er kaarten van te maken. Elke kaart weer een uniek exemplaar. Leuk om te geven en te krijgen. De bolletjes tape is erg schattig! Josine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, ik ontgroei de kleuterperiode ook nooit hoor! Je lampje is enig, past helemaal bij jou! En de kaartjes zijn ook erg leuk geworden, ben zelf ook weer kaartjes aan het maken, lekker ontspannend met snel resultaat :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk he zo wat prutsen!! En dan ook nog ook met zo,n leuk resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kapje! En mooie kaartjes! Ik zit ook nog op kleuterschoolniveau! Geniet er maar van, ook al krijg je misschien soms lullige opmerkingen over wat je maakt (zoals ik)... Het kan de wereld maar mooier en vrolijker maken!
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er superleuk uit!! En het kind in je moet je koesteren...haha! Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha kleuterschoolniveau! Mijn HBO-studie noemden we zelfs de knip- en plakschool :D Leuk toch zo heerlijk fröbelen! En ik vind je kaartjes erg geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohh wat leuk weer, dat lamje zo tegen die planken, top.
    Ik heb toevallig ook pas zo'n 'plantenboekje' gescoord. Leuk om te knutselen enne laten we dat kind lekker vasthouden, te leuk toch ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo'n leuk kapje! Dat kanten kapje is ook leuk, ook zelf gemaakt? Toffe kaartjes om te krijgen maar ik geloof ook zeker leuk om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk een knutseldagje! Je kaartjes vind ik helemaal geweldig, zelf ben ik al heel lang op zoek naar zo'n soort boek, maar tot op heden geen geluk bij de kringloop...

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die lampenkap is echt super! De plantenboek kaartjes zijn ook leuk. Ik zoek al een tijdje een geïllustreerde plantenboek maar heb er nog geen één kunnen vinden maar ik blijf zoeken haha :D Ze zijn er altijd zo leuk uit!

    Liefs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I love this.....love this great lampshade!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....