donderdag 14 juni 2012

Blij...


...Omdat ik morgen met Mr. B. naar 'Soldaat
van Oranje' ga en omdat ik zo happy ben met
dezelfde mr. B. 

...Omdat Weeronline zegt dat het volgende
week best mooi weer gaat worden!!!


...Omdat ik buiten eten zooo fijn vind en er
zaterdag een BBQ in de planning staat!


...Omdat de vakantie (naar Sicilië!!) helemaal
niet heel lang meer duurt en de tijd ineens
best heel snel gaat! 

Alle plaatjes via Pinterest

...Omdat ik nog één dagje moet werken
en het dan lekker weekend is! 

...Omdat...gewoon, omdat ik me een blessed
person voel! 

Fijne Avond!

12 opmerkingen:

  1. Oh ja, van deze prentjes word ik ook zo blij...keep calm, it is almost summer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn plaatjes waar je vrolijk van wordt! Geniet van Soldaat van Oranje (ik vond het de moeite waard).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren combi die laatste twee fotootjes naast elkaar!! Was hier vandaag best mooi weer, maar wil nog meer natuurlijk! Fijn weekend alvast! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar word je al vrolijk van. Van zoveel leuke dingen.
    Ik ken alleen Soldaat van Oranje. Genieten.
    Fijn weekend alvast, groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf dat je naar Soldaat van Oranje gaat! Moet heel mooi zijn.
    En.. ooowh.. wat 'n mooie plaatjes! Die mooie gedekte plaatjes!!! Zo zou ik wel een bbq willen!!! Geniet ervan!!
    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie gedekte TAFELS bedoel ik hoor!! Prachtig mooi!!! (ja.. ik was ondertussen aan het bellen met mijn zus.. en soms kunnen vrouwen dus ook geen twee dingen tegelijk) :)))
    Trusten (voor straks)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel plezier bij de soldaten!
    En jaaa, zo'n lange gedekte tafel is gaaaf! (maar moet dan wel zo'n enorme boom bij en natuurlijk warm weer!)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn zulke leuke dingen in het vooruitzicht !!
    Mooie plaatjes!!
    Veel plezier bij Soldaat van oranje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke plannen allemaal! veel plezier! Van de foto's word ik helemaal blij! waar zouden we zijn zonder pinterest :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geraniums zijn zo mooi, vooral als ze verhouten en wat ouder zijn
    En dat eten op die witte schaal met het prachtige bloemetjeskleed.....
    :))

    Ps. Hier regent het ....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, je geeft zon af met je mooie foto's, fijn weekend! groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een blije post!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....