donderdag 28 juni 2012

fotogenieke kopjes...


Zoals beloofd de kringloopvondsten
van afgelopen week...

Eigenlijk koop ik geen kop en schotels meer,
want ik heb er al een aantal (hihi,
't preciese aantal weet ik niet en wil ik ook
niet weten)



Maar nu ontdekte ik toch twee exemplaren
die TE leuk waren om te laten liggen...


...de vorm
...de kleurtjes (zomers!)


...en bij thuiskomst bleken ze
ook nog eens zeer fotogeniek!
:-)



Zoals te zien ook nog twee 
gebaksbordjes van 'Maastricht' gescoord
en lichtgele pannenlappen...


...Zonnetjes in huis en jippieieie
vandaag ook buiten zon, zon, zon!

Enjoy!


12 opmerkingen:

  1. te erg ! En heel erg leuk hahhaa, wat jij met kopjes hebt heb ik met borden en kommetjes! Ach zolang het nog in kast past..;-) Mooi serviesgoed, leuk geslaagd !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! En het past allemaal ook noges heel erg goed bij elkaar. Altijd weer heerlijk, dat kringlopen.. Van deze aankopen heb je vast nog veel lol! En je kleedje vind ik ook zó gezellig! Fijne avond!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I'm in love with your cups....perfect yellows!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor!
    Ik hou wel van die kleuren! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kopjes zijn inderdaad heel apart, te leuk om te laten liggen hoeveel je er ook al hebt, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tuurlijk kan je die niet laten staan! Dat is toch logisch!
    Lieve groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze zijn TE leuk :)! En durf je telefoon op te nemen ;)! Koes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via Allemaal Kleurtjes kom ik op jullie blog,helemaal leuk,heb even zitten gluren bij jullie,ik vind de kop en schotels en de rest super,hier word je nu vrolijk van,ik ga volgen,fijne zondag en week,Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supervondsten! Ik had ze ook niet kunnen laten staan :-)

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....