dinsdag 12 juni 2012

Geniet-moment...

....met left-overs en een 
heerrrrlijk bakkie koffie!


Op m'n vrije dag begint m'n dag eigenlijk
altijd goed! 
'k Heb tijd om te ontbijten!!
In m'n hoekje, op de bank, onafscheidelijk
met een bakkie koffie (mijn bescheiden mening; met 
koffie geniet je meer dan met een kopje thee op de bank) ;-)
blogjes kijken en
RUSTIG aan m'n dag beginnen...

Looooooove it!!


Vandaag begon het nog beter, want
ik had left-overs van gister!!
Koude pannenkoeken, laagje boter en suiker,
serieus; dat is genieten!
:-)


Dit is m'n hoekje op de bank, waar ik 
dus ook altijd m'n blogjes schrijf...
Boven de bank dit keer een collage met 
hoofdzakelijk Flow-envelopjes en plaatjes!
('k Vond vorige week een heel schrijfpakketje
van Flow in de boekhandel voor de 1/2 prijs!!)


Nou, ik ben weer een hoop van jullie even 
langs geweest (blijft toch altijd zo leuk!),
maar moet toch ook weer eens uit m'n 'hoekje'
komen en in de benen...
M'n huishouden wacht, hi hi!

Tussen de middag lunchen bij Chrissie,
dusss voor die tijd ga ik... tja, wat ga ik
eigenlijk allemaal doen?!


15 opmerkingen:

  1. Och ja, zalig, het beste moment van de dag...dan sta ik op voor iedereen hier wakker is, broodje smeren, koffie erbij, pc aan en even blogjes bekijken en direct nieuwe ideetjes en inspiratie voor de dag...mmmm, leuker kan toch niet! Het leven kan zo simpel zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk hoekje op de bank heb je! En wat een mazzel zo'n Flow setje voor de helft!
    Geniet van je vrije dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk, gezellig stukje! En zo herkenbaar, lekker in de hoek op de bank met koffie, wat lekkers en blogjes lezen! Jij ook een fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke reactie had je geplaats bij mij! En hey wat toevallig, die bordjes heb ik ook waar je pannenkoek op ligt! Ik heb er ontbijt bordjes van, grote borden en een SUPER mooie kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Één en al gezelligheid!! Mooie foto's heb je gemaakt. Die met die aardbeien op dat bordje.. ik ga zo boodschappen doen en de aardbeien staan op m'n lijstje!! Genieten zo, toch!!! Leuke plaatjes heb je op de muur! En je bank vind ik 'n mooie kleur!! Nou, geniet nog verder van je dagje! Ondertussen hebben jullie al samen geluncht , denk ik. Ook al zo gezellig!!!
    Liefs voor jullie,
    Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Trouwens, wat me gelijk opviel.. jullie plaatjes bovenaan zijn weer helemaal leuk! En groot!!! Mooi hoor!! Is het dan toch weer gelukt om het goed te krijgen!! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. joehoe je header is gelukt :)! Oww ik wil ook nog zo'n leftover :)! Looks great! koes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeer leuk, leuk en nog eens leuk!!!hey waar heb ik dat eerder gelezen? ;)
    De FLOW heeft toch zo'n mooie bruikbare plaatjes, staan helemaal leuk zo boven de bank. Wat een gezelligheid, geniet ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nice pictures!!! En eh, gauw je recept 'schieten' en mailen naar Robin Magazine. WOOP!
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a yummy eye candy filled post....Have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heej tè gekke header zeg, hij doet 't weer :-)
    en wat een HEERLIJKE plaatjes, helemaal top en yummie haha.

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ja, 't is eindelijk weer eens gelukt! Alleen niet tevreden over die ik vanmorgen had geplaatst dus inmiddels wederom een andere... :-)

      Verwijderen
  12. Wat een gezellig blog-hoekje!! En dan pannekoekjes erbij, wat een verwennerij! :) Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk begin van de dag!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....