zaterdag 9 juni 2012

Give away!!!

De dames van Wit en Bont hadden zich écht voorgenomen om bij 300 volgers een give away te doen... Tot mijn schrik ( blije schrik... dat dan weer wel!! ) zitten we op 311 volgers...
Joepie!! Maarrrrr... we zijn dus wel ietwat te laat...
Maar goed, beter laat dan nooit. Dus hierbij onze give away.
Aangezien de dames van Wit en Bont dol zijn op kaartjes maken én versturen... hierbij een kaart-maak-pakketje :


Wat zit er precies in:
-  3 rolletjes tape
-7 telefoon-kaarten
- 5 tubes glitter
- cijfers en letters stickers
- rubber
- gekleurde pijpenragers ( leuk om hartjes mee te maken )
- twee vintage kaarten
- 8 vellen gebloemd karton

Als je mee wilt doen, reageer dan op dit bericht.
Volgende week zaterdag (16 juni) vind de trekking plaats en komt het pakketje
misschien wel jouw kant op!!!



33 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! 300, dat is echt vet veel. Ik doe graag mee, ik zal ook een linkje plaatsen!

    Veel succes met jullie give away

    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie 300 volgers! Ik waag graag een kansje met jullie give away! Het pakketje ziet er erg mooi uit!
    Succces en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joehoe, pas deze week jullie blog ontdekt en direct volger geworden. Ik doe graag mee !
    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oeh wat leuk!! Wij doen mee! want het wordt echt weer eens tijd dat wij elkaar kaartjes gaan sturen, maar helaas de kaart maak spullen zijn op!!:D:P hahaha

    gefeliciteerd met jullie 311 volgers! Echt verdient!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke give away, mag ik als volger 312 ook meedoen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een aantal! Een dikke proficiat allereerst! Aangezien ik dol ben op zelf kaarten maken wil ik natuurlijk graag winnen!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn al veel volgers:) Super leuk! Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 300! Das een boel! Gefeliciteerd! En ik doe mee! Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi getal 300! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er leuk uit, jullie blog en de give away. Geen wonder dat er zoveel volgers zijn :)
    Ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met jullie volgers. Op naar nog veel meer! Ik doe graag mee met de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe heeeeeel graag mee,volger ben ik al lang voor de 311e !!
    Heel leuke give away trouwens ,fijn we aan jullie !
    Cathy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Cathy, jij hebt gewonnen!!! Wil je even je adres mailen?
      Dan komt het pakketje zsm jouw kant op!!
      Fijn weekend!!

      Verwijderen
  13. Zoveel volgers, gefeliciteerd !!!!!!!
    Ik doe graag mee. Fijn weekend, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk om mee te doen! Ik zet een linkje op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow wat een volgers, goed hoor. En ja ik doe heel graag mee, het ziet er gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. dat is een origineel en creatief pakket, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bijna zomervakantie voor mij! Dat betekent tijd om veel kaartjes te sturen! Ik doe dus graag mee voor dit mooie pakketje...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Is niet vreemd dat jullie zoveel volgers hebben. Is ook leuk om te volgen ;)
    En een kaarten-maak-pakketje.... wie wil daar nou niet aan meedoen?

    Ik wel... Groetjes Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Proficiat met die 300!! En leuk pakketje! Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tralalala, over de 300... Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tjee, over de 300 volgers alweer. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee voor de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe mee! Gefeliciteerd met > 300 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jemie, meer dan 300 volgers.....Proficiat! En natuurlijk doe ik ook graag mee!

    Groetjes, Malotte

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk zeg, zo'n maak-zelf-kaarten-pakket! Ik heb al gezien wat voor leuks jullie er mee kunnen doen. En zelf vind ik het ook heerlijk om te freubelen, dus kom maar op met die give-away :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw super... Zo veel volgers... Ik ben zowat verslaafd aan jullie blog! Doe zo verder. Ik doe graag mee met jullie give-away!
    Groetjes
    Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super fijn! Amai zoveel volgers, ik was diegene die als eerste de pot van de 300 liet ovrlopen ;-)...ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een heerlijke Give - away, ik doe meeee!! Groetjes, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oooh, wat een heerlijk pakketje! Daar weten dochter e ik wel raad mee, ik doe mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuk pakketje! Heb jullie blog net gevonden en wil toch wel heel graag aan jullie give-away meedoen. Ik moet nog wel deze blog verder ontdekken net als vele anderen want ik blog sinds eind april maar ik doe me best en toch regelmatig overal even kijken en zo proberen ook de oudere berichten mee te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....