maandag 4 juni 2012

Happiness is Homemade...


Halloooo, 

Het was een beetje stil afgelopen week,
maar hier zijn we weer...
Soms vliegt een week zo hard voorbij!

Even wat zomerse kleuren op het scherm,
dan lijkt het toch een beetje zomer,
zo lang je niet naar buiten kijkt...


Hou je van wonen, binnenkijkers, woonwinkels,
weetjes en tips op interieurgebied?!
Ga dan eens naar Inspiratie voor je interieur
en klik je hier, dan ben je zomaar
ineens bij mij binnen :-)

Soms en toevallig ook op dit moment lijkt het
me zo immens leuk om bij een woontijdschrift 
te werken of.... zelf een tijdschrift te
maken of... een vreselijk leuk winkeltje te
starten (inclusief lunchroom, 2e hands meuk,
bloemen, kleding etc.) 
Chrissie en ik hebben 't hier regelmatig 
over en.... we dreamen on and on and on!
Dromen kost niks, da's fijn ;-)

Hebben jij ook een 'droom'?! 

Fijne Avond!!

10 opmerkingen:

  1. Mooi bij jou binnen, ik kan ook zo genieten van binnenkijkertjes!

    Mijn droom is mijn eigen bakkerijtje ...met de heerlijkste taarten, koekjes, en een lange houten tafel waaraan je heerlijk kan lezen of fijn haken. Want op die tafel liggen behalve leuke tijdschriften ook heel veel wol in mooie mandjes, met haaknaalden om aan de slag te gaan... Ik schreef er eerder een keer een blogberichtje over...en droom nog maar even verder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er gezellig uit bij jou thuis!
    Weer eens wat anders en verfrissend als al die saaie grijze huizen die je tegenwoordig vaak ziet.
    Mijn droom is o.a. vaak en ver reizen, where ever the wind takes me!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd heel erg van gluren bij de buren :) Zo 's avonds als het schemert is de beste tijd! maar zo via de computer is natuurlijk veel handiger! (en droger...)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bbrrr was heel koud buiten!! Was eigenlijk vandaag wel een beetje blij dat het regende...want dat betekende dat ik in die kou niet met mijn kleutertjes buiten hoefde te spelen!

    Maar ik kijk altijd graag even bij je naar binnen! Zeker de keren dat ik in het dorp verblijf!:D

    Liefs Raag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk én gezellig!! En die site, die kende ik nog niet. Wat leuk dat jouw huissie daar bij staat!! Nu weet ik ook gelijk welk huis bij wie hoort.. bij wit of bij bont.. bij Chrissie of bij Heidi!! :)) Jij, Heidi is denk ik meer van het bont?!
    En, die droom.. die komt wel een beetje bekend voor! Lijkt mij, samen met J. van M.I.L :)) erg leuk om samen zoiets te hebben!! Heeeeerlijk zou dat zijn. Met overheerlijke-zelfgemaakte appeltaart mét slagroom!! Verse muntthee!! Lekkere koffies!! En ga zo maar door.. genoeg ideeën!! (maar daar blijft 't toch nu toe bij). Wie weet.. :))
    Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Heidi, wat leuk zeg, even bij jou binnen kijken! Superleuk huisje en ja, alleen wonen heeft ook zo z'n voordelen lijkt me zo..!
    Mijn droom is ook een supergezellig winkeltje vol leuks en ouds en daarvoor dan écht elke week overal in Europa naar rommelmarkten MOETEN! Dat lijkt me wel wat voor later.. Voor nu zou ik al heel blij zijn met een altijd ~schoon~, ~opgeruimd~ en tot in alle hoekjes ~heel leuk ingericht~ huis!!
    Fijne avond!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha wat leuk die binnekijker en tja die dromen hè. Heerlijk lijkt me het om samen met ... een lunchroom te beheren, helemaal tof inrichten en de lekkerste taarten en broodjes te serveren. hoe vaak denk ik niet als ik een eettentje binnen stap, jongens dit kan toch veel leuker en na een hap genomen te hebben van een saai broodje of stukje taart, dit kan toch veel lekkerder hahahahaha wat een hoogmoed hè ;-) maar ach, het zal vast wel bij dromen blijven en nu maak ik het hier voor mijn gezinnetje maar gezellig, ook leuk :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke binnenkijker!! Je hebt echt heel veel gevoel voor het inrichten van je huis, ik kijk mijn ogen altijd uit bij jou! Heerlijk om weg te dromen toch! Lijkt me ook geweldig bij een woontijdschrift te werken. Dream on...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Altijd leuk een binnenkijker en ik heb dan ook genoten van je 'roze poppenhuis' Mijn droom... een klein brocante schuurtje met verkoop aan huis.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh, hoe mooi! Vooral die kopjes als lamp!
    MOOI!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....