zondag 24 juni 2012

Kringloop rondje...

Gisteren met mr. A een kringloop-rondje gedaan.
Mr. A pakt dan ergens uit een bak een tijdschriftje,
installeerd zich in een stoel
en ik kan ´los´!! ;-)

Leuke dingen gescoord.... ben HEEEEEEEL
blij met deze kommetjes...

Heb er al meer van en krijg dan ook meestal opmerkingen als ´het huis zakt scheef´ ( naar de kant van de servieskast!! haha... ) maar het staat wel geweldig leuk als je een hele tafel met pastel kan dekken!!

Ook nog een boekje met plantentekeningen... Heidi had zoiets vorige maand gescoord en nu had ik er eentje!! Joepie!! Je kunt er hele leuke kaarten van maken...


Vandaag een troosteloos dagje ( wat weer betreft ) dus maken we het binnen gezellig met kaarsjes, muziek, verse aardbeien en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel thee!!!
En jullie??





19 opmerkingen:

  1. Jippie, je hebt het nu ook zelf gevonden in de kringloop, genieten he!! fleurt de boel een beetje op met dit weer!
    Nu ga ik zelf lekker een theetje drinken:)
    Toedels

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van pastel servies word ik altijd hyper....ze zijn mooi.....liefs fijne zondag van mij....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I have these bowls, too :) bought them two years ago in amsterdam....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kringloopvondsten, ik word er ook nog steeds blij van :-)
    Bij ons een heerlijke relax zondag lekker languit op de bank.
    Vanavond even langs de drive van McDonalds en onze avond is ook weer goed!
    Geniet van de aardbeien...

    Fijne middag
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie schaaltjes, kan me voorstellen dat je daar blij van wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my I love those bowls.....Happy Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij hebben de hele dag lastig lopen doen tegen elkaar...haha...het weer werkt op me, dus nu maar een aperitief om de ellende door te spoelen. En hopen op beter weer, tot vervelens toe!!
    Hele toffe kommetjes in pastel!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kommetjes! Die zou ik ook meenemen! Wij zitten ook lekker warm binnen vandaag!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi mooi mooi! fijne zondag! Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. BERRY BERRY NICE :)! Goed gescoord! Koes Fij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, die kommetjes zijn leuk zeg ! Ik hou ook zo van die pastelkleurtjes.

    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijne vondsten en ik moet lachen om je vent, die lekker ff gaat zitten :-)) Doet hij niet aan struinen ?
    Wij hebben hier een beetje een lamlendig dagje gehad met lekker klierende kids en wel weer een vers tomaten soepje met veel verse tomaten en natuurlijk kaarsjes aan :-))

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk zijn die bakjes he? Ik heb ze ook! De kleuren zijn prachtig en staan vast hartstikke mooie in je 'overvolle' servies kast;) Altijd plaats voor nieuw servies toch?
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Verwarming aan, soepje gegeten, lekker gevouwen, filmpje... Goh het lijkt wel een zondag in de maand oktober!
    Wordt vrolijk van de mooie pasteltinten van je nieuwe kommetjes, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gezellie die pastel kommetjes! Leuk leuk ook een plantenboekje... Geniet van je aankopen! Fijne week. Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke vondsten! Wat een prachtige bakjes. Wij hadden gisteren een verjaardag. Perfect voor een regenachtige dag!

    Groetjes van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tjeemie die zijn super zeg die laat je zeker niet staan ....begrijp dat die een leuk plekkie krijgen ...geniet er lekker van ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kringloopvondsten, ben zelf ook altijd gek op servies en het boek met plantentekeningen staat hier ook nog op het lijstje.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zowel ik als mijn meneer worden niet blij als wij de tafel met pastel dekken, hahaha! Maar eh... je kan idd nooit genoeg servies hebben!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....