zaterdag 16 juni 2012

Ontdekking....


Misschien al bekend bij jullie, 
maar voor mij was
't een nieuwe ontdekking die ik 
jullie uiteraaaarrd niet
wil onthouden :-)

 Daphne’s Diary is een dagboek in de vorm van een tijdschrift. Ik neem je mee in mijn creatieve wereld van wonen, tuinieren, koken, reizen, knutselen en shoppen. Ik schrijf over mijn belevenissen en ervaringen waarmee jij je kunt identificeren en die bovendien een bron van inspiratie vormen. 



Daphne’s Diary is een bron van creatieve inspiratie voor alle meiden en vrouwen die bezig zijn met hun ‘thuis’. Het gaat over landelijk wonen, interieur, exterieur, brocante en tuinen. Maar ook over koken, reizen, en tips voor het zelf maken van decoratieve spulletjes. Gewoon een gezellig en positief lifestyle thuisblad. De romantische en nostalgische formule sluit aan bij de toenemende behoefte aan warmte, geborgenheid, meer thuis zijn en meer zelf doen.


Het blad wordt gedrukt op drie soorten papier en elke uitgave bevat allerlei extraatjes, zoals een kalender, labeltjes, schriftjes en andere dingen om er uit te halen en te bewaren. Al met al één grote verrassing, boordevol inspiratie voor de creatieve lezeres.


Alle informatie en foto's via www.daphnesdiary.nl


Leuk, leuk, leuk toch???!!!

Happy Weekend!

P.S. Soldaat van Oranje was ge-wel-dig!! :-)

13 opmerkingen:

  1. Leuke blog heb je! Ik ben volger geworden.
    Toevallig gisteren Daphne's Diary doorgebladerd. Erg mooi.

    Groet Ada
    www.stijlenzo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had 'm zien liggen in de supermarkt en eergister bij mijn schoonzus even doorgebladerd. Erg leuk en vernieuwend blad vooral voor brocante liefhebbers en creatievelingen! Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag het tijdschrift ook liggen bij de supermarkt...uit zelfbescherming
    niet gekocht...maar misschien dat ik 'm toch per ongeluk in mijn boodschappenmandje stop deze week ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi wat heb jij een leuke blog..♥
    ben dus ook je volger geworden..;))
    Liefs en happy weekend Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuuuk :)! En nu zie ik eindelijk jullie header, berry berry nice :)! En nu als een malle je huis schoon maken ;)! Koes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag 'm gisteren bij Albert Heijn, zo'n leuk blad kon ik niet weerstaan (zat ook al een leuke deurhanger op de cover). Ik ga er vanavond in lezen, ben benieuwd! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi! Ik vond je blog via creatief-bezig.blogspot.com en vond het erg leuk om te lezen! Vandaar dat ik je nomineer voor de Sunshine Award. Kijk even op belle-et-beauty.blogspot.com voor meer informatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad een erg leuk blad en er is dus weer een nieuw nummer uit; maandag maar even langs de AH of Bruna...

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Everything is so beautiful over here on your blog all the time! Happy weekend. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. DD is so cute!
    veel leesplezier :) fijn weekend..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooooh, dat ziet er een super boekje uit! Van zodar ik weer in Nederland ben ga ik dat eens kopen. Gisteren voor de eerste keer "buitenleven" gekocht in de AH in Oostburg en is ook een leuk boekje maar dit lijkt me nog beter!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja ik heb dit leuke tijdschrift ook ontdekt.
    Eindelijk een tijdschrift wat ik lees vanaf de eerste tot de laatste bladzijde.
    heel leuk vormgegeven ook!
    Leuk dat je er even de aandacht op vestig!
    Fijne zondag!

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit blad had ik nog niet gezien, maar het ziet er heel inspirerend uit, ik ga er zeker eens naar op zoek bij de tijdschriften-boer. Leuke blog trouwens, ik lees hier al een tijdje maar ben niet zo'n reageerder.

    Groetjes
    Saskia de Vries

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....