dinsdag 5 juni 2012

Zomers groen...


Vandaag mijn meest favoriete kleur van dit moment!
Ik moet er niet in doorslaan, maar de winkels hangen
er vol mee en ik houououou van deze kleur! 

Dusss...toen ik zaterdag deze top zag en gister dit blazertje (beiden afgeprijsd, dat is natuurlijk 
ook heelll doorslaggevend),
kon ik het niet laten hangen! 


In huis heb ik al heel lang groen, maar varieert 
de tint groen wel eens een beetje... 
Mmm, moet zeggen dat het aardig meekleurt
met m'n garderobe momenteel :-)


De combinatie roze-groen vind ik altijd mooi;
daarom mezelf getrakteerd op pioenen èn 
een topje in de juiste kleurencombi!


Laat de zon dus maar weer komen!!
Hier schijnt hij weer voorzichtig door
de wolken heen... gelukkig!


Fijne dag ladies!!

18 opmerkingen:

  1. Jij ook een fijne dag! En ik heb weer genoten van je blogberichtje met mooie inspirerende foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kleur zeg en die top ook ...ziet er toppie uit zou ik zeggen hahahah fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk die kleur, ik heb er ook heeeeel veel van :-)
    Wat een heerlijke plaatjes weer, echt genieten.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleuren joh!! Mooie kleding heb je hangen.. aan nog een leuk hangertje ook!! En een schattig kettinkje! Allemaal leuk. :))
    Én, de zon schijnt weer!! (hier wel tenminste)
    Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kleren! En fijn in de uitverkoop! :) Mooie plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bof jij even dat die kleur je staat! bij mij haalt hij al het gele in mijn gezicht naar voren, dus deze kleur is niet aan mij besteed:D

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kan niet anders zeggen dan... leuk! Mooi kleurtje en mooie foto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige vondsten! Zowel het jasje als beide tops zijn prachtig!!! Nu het mooie weer nog :-)

    Fijne avond!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zeg! Lang leve uitverkoop!!! Groet Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chrissie! (even een berichtje aan jou) Wat gaaf dat jullie toen ik zo'n VW-bus zijn getrouwd!! Je hebt er toen ook een foto van op je blog gezet.. toch!? Ik weet welke je bedoeld hoor!! Wij hebben ze allemaal gezien. Die rood met witte hè!?!! Wauw wat zijn ze gaaaaaaaaf hè!!! Heel herkenbaar wat je schrijft! Haha! Met onze kevertjes doen we ook altijd seinen met groot licht als we een andere tegen komen!! (liever doe ik toeteren maar daar kun je tegenwoordig een fikse boete voor krijgen) Maar super-leuk joh dat jullie ook bij K.L. de bus hadden gehuurd. En wat gaaf ook hè in die kassen!!! Wat is hij toch een bofferd met zo'n prachtige verzameling!! En 'k vind 't vooral ook zo leuk dattie in allemaal rijdt!!! Afijn, ik kan blijven kletsen over die dingen.. omdat ze gewoon zooooooooo leuk zijn!!
    Fijne dag. Liefs, Herma (ook voor Heidie!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke foto's en mooie kleuren. Ik word er blij van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaaaaahh ik hou ook van groen!!!
    En wat hangt dat op een leuk hangertje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heejjj, ff serieus over die pioenen. Ik vind ze natuurlijk wel prachtig maar hier op ons 'durp' hebben heel veel mensen dezelfde stijl. Waarschijnlijk ken je het wel, raamkozijn, twee rieten manden, rieten krans erop en witte hortensia's erin.
    Echt heel erg natuurlijk dat ik dit zeg maar het stikt er van hier. En daar zie ik dan ook vaak, jawel, poezelige pioenen staan. Vandaar dat foute pioenen imago ;-) Maar in een leuke omgeving zijn ze natuurlijk geweldig, zoals hierboven ;-)
    En natuurlijk een ander ook z'n eigen stijl hebben hoor, ieder z'n ding zeg ik altijd maar.

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja wat een heerlijke groene kleur, vooral in combinatie met roze en geel wordt ie prachtig. Die groene top moet ik ook hebben:)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....