zaterdag 7 juli 2012

Jeugdsentiment....


Yep, daar heb je 't al, 
een trouwblogje ;-)
Ben helemaal into de weddingblogs,
(straks mijn meest favoriete op een rij...)

Deze fotoserie vind ik zooo mooi en 
helemaal gebaseerd op Anne of Green Gables.
Dat is voor mij ècht jeugdsentiment!
Daarom vind ik 'm TE leuk!

Ik zwijmelde met Anne mee toen ze haar eerste
jurk met enorme pofmouwen kreeg ;-)
lag in een deuk om alles wat haar altijd
overkwam en was zo blij dat ze uiteindelijk
met Gilbert trouwde :-)




Tussen de appelbloesem...
ZO mooi! 



...Gave DIY's hè?! 

Deze foto's komen van Green Wedding Shoes!
Andere blogs die ik nu op de voet volg zijn:
en

En...waren jullie in een ver verleden ook Anne - fans?!


Heellll Fijn Weekend!


12 opmerkingen:

  1. Ik zou bijna zeggen; who the f*** is Anne?.... nog nooooit van gehoord :) Maar het ziet er schitterend uit, zo romantisch met dat bloesem enzo, heerlijk! Kan me voorstellen dat je erbij wegdroomt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan het nog romantischer? Ik ben niet van trouwen enzo, maar wel mooi...
    Lekker dromen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou ook niet weten wie bovengenoemde is.... Maar "for sure these are lovely pics!" Heerlijke romantiek! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, zeker een mooie fotoserie ! Zal eens op de blogs kijken.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je zou er bijna voor gaan trouwen ;-)

    Wat een prachtige foto's en laten we eerlijk zijn wat een tijd en aandacht is daar in gaan zitten.

    Ik weet niet of het voor de foto's is gedaan of voor een echte trouwerij maar ik vermoed dat er een handwerkende (schoon)moeder achter zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie post! heerlijk om zo weg te dromen.... !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig allemaal zeg... geweldig die DIY's.
    Enne, heb ook nog nooit gehoord van deze dame ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's! Ik zou zo mijn bruiloft nog een keer over willen doen :-)

    Fijne week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgens mij zijn wij "kindred spirits"...heb toevallig afgelopen week alle delen nog eens gekeken. Ik lig helemaal dubbel van haar maniertjes en overdreven vorm van spreken. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik die charmante oudere man ook wel zag zitten...niet voor mij natuurlijk, voor Anne:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toen ik ging trouwen vond ik op http://ruffledblog.com/ heel veel inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....