woensdag 25 juli 2012

Looooove Lavendel!!!

In onze tuin bloeit de Lavendel uitbundig, zij houdt wel van zonnig, warm weer! Net als wij trouwens!

- Heidi zit nu heerlijk te genieten in Italie met mr B., en ik geniet in ons eigen landje... heb namelijk twee dagen vrij ( joepie! ) hopelijk blijft dit weer nog even aanhouden!!
s Morgens heeeeel vroeg een grote wandeling maken daarna lekker buiten ontbijten, bakkies doen buiten, beetje in de tuin rommelen, s middags lekker in de schaduw met een boek. En eind van de middag met een flesje rosé richting strand... no problemo!!! ;-) -

Maar goed, over ´mijn´ Lavendel...
Meestal kom ik niet verder dan genieten als het staat te bloeien en vervolgens af knippen en een geurzakje maken. Altijd leuk maar niet bijster origineel. Er kan meer...

Vooral koken/bakken met Lavendel is iets nieuws, ik ga het dit jaar proberen! Ik hou jullie op de hoogte!!

En nu ga ik dromen over dit mooie plekje...

4 opmerkingen:

  1. Super Zomers de bloei van Lavendel! Heb ook een lavendel post geplaatst. Jij bent wel heel wat van plan, ben benieuwd naar je recepten;-) Ik heb wel lavendel thee, maar verder qua koken nooit toegevoegd. Heerlijk genieten hè dit zomer weer. En dat gaat jou goed af zo te lezen!

    Enjoy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja lavendel is zo leuk om vanalles mee te doen en dat droomplekje?nou daar zou ik ook wel met mijn e-resdertje plaats willen nemen in die stoel!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt toch echt als een mini-vakantie!
    Geniet er van!
    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Genoeg leuke plannen voor 2 vrije dagen! Hopelijk waren het geslaagde dagen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....