zaterdag 21 juli 2012

NEON-kleuren in huis!!

NEON in huis... het was even wennen maar langzaam maar zeker ´sluipt´ het ook hier in huis!
Vandaag SUPER leuk kaftpapier bij HEMA gekocht... waarom je kaftpapier koopt als je 30 bent
en al een jaar of 10 niet meer in de schoolbanken zit
is mezelf ook een raadsel, maar sommige dingen kun je nu eenmaal niet laten liggen! ;-)
Mr. A zucht van deze vrouwen-logica....

Thuis gekomen een paar boeken gekaft
( vond ik 15 jaar geleden al leuk om te doen... echt!! ik deed ze van m´n broer erbij.... )
en wat foto´s gemaakt...
En ik kwam er achter dat ik zelf ook nogal fel van KLEUR gekleed was...
( in het koraal... absoluut favoriet deze zomer )

Hoe is t in jullie huis gesteld met neon-kleuren??



12 opmerkingen:

  1. Oh, dat kaftpapier kocht ik ook gisteren...heerlijk neonrood en fijne bloemetjes met neonroze!!
    En de tapejes natuurlijk, fijn hè?

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi die heb ik vrijdag gekocht! Leuk hè. Je foto's zijn weer super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah die tape van de Hema heb ik ook, super leuk!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij, mijn dochter en ik, worden ook helemaal blij hoor van die leuke kleurtjes bij de HEMA momenteel!
    het zijn dan wel neoenkleurtjes maar zo lief gecombineerd met die bloemetjes en dat maakt het zo gaaf!

    Groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor kaftpapier,ik rommel wat aan met mijn scrappapier,heb een hobbykamer vol frutsels,leuk het tape van de H,daar heb ik mijn theelichtjes mee versierd,maak er binnenkort een post mee,eh weet niet of ik neon kleuren heb,denk het eigenlijk niet,fijne nieuwe week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker kleurtje dat neon!
    Uhm, ik heb bijna neon geraniums (ja echt!) heel roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, ik heb 4 rolletjes washitape bij de Hema gekocht... dus je bent niet alleen ;-) Ik houd het er gewoon op dat de Hema superleuke dingen heeft!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb dat kaftpapier net niet gekocht :) Maar ik voel nog steeds de drang om het wel te kopen haha!
    Ik houd van neon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai! Leuk om op je blog rond te kijken :)
    Ik ken het hoor, 30 zijn en lekker tussen de schoolspullen van de Hema rondneuzen (gisteren nog gedaan!). En inderdaad is de reactie thuis; NOG meer troep? ;P
    Ach ja, als we er maar van genieten hè!
    Groetjes, Miek

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....