dinsdag 3 juli 2012

Tadaaaaaa.....


Ik denk de afgelopen week nog maar in
één thema, heb tig ideeën in m'n hoofd
en voel me reuze blij...

En dat alles omdat Mr. B. op zijn knieën 
is gegaan!! :-)

In het voorjaar van 2013 gaan we 
trouwen!!!! 


Gelukkig hoef ik me over m'n droomjurk
geen zorgen meer te maken...
M'n collega's en kids van m'n werk hebben
zich uitgeleefd en zeg nou zelf; reuze
origineel!
Boeketje van Pinterest erbij en klaar ;-)


De komende tijd kunnen jullie af en toe
of misschien iets vaker of misschien vaak
(al zal ik waken voor een overdosis en
anders doet Chrissie dat wel ;-)),
aan trouwberichtjes/blogjes/ideetjes etc.

Joehoeoe, plannen maken is 
zooo leuk! 

Nou, het hoge woord is er uit,
geen geheimen meer :-)


Ciao ladies!

29 opmerkingen:

  1. Haaah wat leuk zeg, gefeliciteerd en ja ik kan me voorstellen dat je VOL met ideeën zit :-) Heerlijk trouwens dat je geen jurken stress meer hebt haha.
    Geniet ervan.

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh gefeliciflapsteerd! En nog wel helemaal op z'n knieen! Jij Bofkont!
    Veel plezier met plannen maken meid! Ben benieuwd naar je ideen
    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, groot nieuws!! Gefeliciteerd! En héél veel plezier met al je plannen en ideeën! Pinterest staat er vol mee, dus moet zeker lukken! Ik lees en kijk graag mee hoor! Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooooooooooooooooooh zo leuk!!!!!
    Proficiat!!!! Ga lekker los maar word geen bridezilla!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! :-)
    Spannend!

    Ga maar lekker in het voor genieten....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw super gefeliciteeeeeeeeeerd!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is wonderful.....love the drawing of the dress...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg gefeliciteerd:) Ik ben onwijs benieuwd hoe de bruiloft eruit gaat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd! jurken zijn heeeeeel!!! belangrijk maar vergeet de ringen ook niet!
    dat is misschien nog wel het meest speciale en bijzondere van alles! je kunt daar ook zoveel mee doen! (symbolische waarde ) geluk en trouw!
    veel plezier met voorbereiden
    en gewoon lekker rustig en calm blijven fijne avond groetjes
    leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd zeg ! En de jurk is al helemaal geweldig.

    Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd. Je geniet al volop. Houden zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aaaahhh! Gefeliciteerd! Echt onwijs leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd!!!! heel veel plezier met alle voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow, gefeliciteerd...zoveel leuke trouwinspiratie op internet, zou nog wel een keer willen trouwen( met dezelfde man hoor!) Leuke inspiratie vind je ook op BHLDN google maar eens! Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd,zoo leuk,ik ben vorig jaar getrouwd,veel succes met de voorbereidingen,fijne week,maar die kan toch niet meer stuk haha,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal leuk!!! Gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heerlijk voor je, PROFICIAT! En geniet er maar met volle teugen van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat, wat leuk voor je! Jurk is helemaal TOP! Geniet van de voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk, gefeliciteerd! En dat jurkje is superschattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heerlijk voor je en alvast gefeliciteerd met jullie aanstaande trouwdag en wat heerlijk dat je je nu kunt bezighouden met de perfecte trouwjurk en trouwdag en alles wat er verder nog bij komt kijken. heerlijk toch?!
    Hartelijke groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd! Gelukkig hebben jullie nog wat tijd voor alle voorbereidingen, ben nu al heel benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte gefeliciteerd met jullie trouwplannen!!! Spannend hoor, maar ook erg leuk! Genieten...:o) X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd, heerlijk... droom maar lekker verder! fijne dag. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw!!! Gefeliciteerd!!! Wat leuk zeg! Laat maar komen al die ideetjes van jou, ik kom lekker veel piepen en zo kan ik ook meegenieten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw! Gefeliciteerd!! Veel plezier met de voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een superleuk nieuws; gefeliciteerd en veel plezier met de voorbereidingen!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh-super gefeliciteerd-een geweldig gevoel-en ik zou helemaal LOS gaan kwa styling. Als dochterlief gaat trouwen neem ik een maand vrij. Geniet van alle voorpret en mijmeren over ideeën-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, congrats en geniet ervan...maar dat doe je al zie ik:)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wauw, wat een geluk! Van harte gefeliciteerd en Geniet van de Voorpret! Maar dat is goed begonnen zie ik, haha

    Veel liefs
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....