zaterdag 21 juli 2012

Voorbereiden...


Ik bereid me voor...

...Huisje poetsen.
...Klusjes die ik ooit dacht
nog VOOR de vakantie af te ronden,
afmaken.

 

...Koffer opsnorren.
...Paspoort klaarleggen!!!
(ben 'm ooit vergeten :-()





...Bikini's tevoorschijn halen en
bedenken hoe IN-wit ik nog ben!

...Tijdschriftjes en boeken verzamelen.



...Chrissie die nog gezellig komt
lunchen, want Halloooo, we zien elkaar
twee hele weken niet!

...En als ik dan nog wat wasjes heb
gedraaid en m'n prullenbakken heb
geleegd en...


...Ja DAN, vertrekken we 
naarrrrrr...


Dusss, het is bijna gedaan met 
de voorpret :-)
en ik durf jullie dit allemaal 
te tonen, want ook hier komt de zon
er aan ladies!!!!


Enjoy!

12 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk vooruitzicht twee weken Scicilie! Heel veel plezier toegewenst!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This looks sooo amazing!!
    In Norway, where I`m at, it only rains, rains and rains...:/
    Have a lovely summer!
    Hugs, Janni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo wat heerlijk meid! Gelukkig is het hier nu ook heerlijk weer! Fij ligt in haar zonnejurkje lekker bruin te bakken!

    Fijne voor bereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat gaaf dat je daar heen gaat zeg!! Ziet er echt mooi uit! Ik wens je een heel fijne en prettige vakantie toe!!! Goede reis, geniet en wel thuis!! (Het laatste duurt natuurlijk nog heel lang, maar toch.)
    Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, dat zijn mooie plaatjes! Sicilië staat nog op mijn lijstje. Lijkt me prachtig. Geniet van al het fijne, rust uit, zuig alle indrukken op en verwen ons met mooie vakantieplaatjes graag. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geeft niets dat je nog wit bent, ook mooi! Met een bonte bikini is het 'wit en bont', precies jezelf lijkt me :-)
    Fijne vakantie, geniet ervan!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk dat je er nu even tussenuit kunt en ik zat al naar de foto's te kijken en te denken aan Corsica, waar ik zelf helemaal weg van ben en deze plaatjes deden mij aan dat eiland denken...en ik zat er niet ver naast!! Ook Sicilie moet een geweldig eiland zijn en ik hoop er straks veel plaatjes/mooie foto's van op je blog terug te zien. Kan ik even oordelen of het net zo mooi is als Corsica...of misschien toch wel mooier...ik ben heel benieuwd! Maar heel veel plezier en zon en gezelligheid! Hartelijke groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh-wat een prachtige bestemming-geniet-geniet en geniet-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh deze staat ook op onze wishlist!Geniet er lekker van...Italie een groot museum en dan ook nog eens delicious food....wat wil een mens nog meer!


    Ciao!
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....