dinsdag 10 juli 2012

Voorpret...


Vakantie...
...Ik ben in de voorpret-fase!

En daar hoef ik niks voor te doen,
het is er en het wordt meer en erger
en heviger en steeds meer aanwezig,
totdat ik het zeker weet
en het nog net niet van de daken 
schreeuw (want dat vind ik dan weer
overdreven)....
...Ik ben zooooooo aan vakantie toe!
;-)



Stel, dat de voorpret nou niet vanzelf komt
(je weet maar nooit),
dan bij deze wat tips:

- Ga naar de ANWB, koop een boekje en ga kijken wat je
allemaal wilt doen.
- Ga naar Pinterest en zoek toepasselijke plaatjes.
- Maak een aftelkalender ;-)
- Koop alvast een reisdagboek.
- Google er op los...
- Scoor in de uitverkoop nog wat typische 
vakantie-outfit-dingen.
- Ga naar de Action en koop puzzelboekjes, 
spelletjes en nog
veel meer nuttige (?!) spulletjes.
- Koop bij de Kruidvat zonnebrand in de aanbieding
en uiteraard nog veel meer...
- Praat er veelll over ;-)
- Als laatste tip; neem dit allemaal niet
al te serieus, maar neem vooral ook jezelf
niet te serieus!
:-)





Blijf je thuis of duurt het nog heel lang?

- Negeer dan mensen die in de voorpretfase
zitten en zo nodig moeten zeggen dat ze 
zoooo aan vakantie toe zijn.
- Eet zoveel mogelijk buiten.
- Picknick wanneer mogelijk.
- Scoor uitverkoopjes.
- Doe in het weekend leuke dingen.
- Stap op de fiets en ontdek dat je
dichtbij huis ook heeelll veel moois hebt! 
- Geniet van het feit dat het rustiger
is op de weg als je naar je werk gaat :-)






Dit jaar ga ik niet kamperen
maar bij het zien van onderstaand caravannetje
krijg ik er zoooo'n zin in! 




Wat je ook doet, waar je ook bent,
waar je wel of niet naar toe gaat of naar
uit kijkt, Remember....


(Alle plaatjes via Pinterest)

Fijne Avond!!

13 opmerkingen:

  1. Wat een fijne vakantie plaatjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahha geniet maar lekker hoor vind je post super ....en de gene die het niets vinden klikken maar gewoon weggggg ...mmm die stokbroden ...wens je een fijne vakantie toe ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oowh, wat een leuke plaatjes allemaal! Vooral die vw-bus met kever en bloemen ernaast! :)) En je verhaal... veel plezier.. houd vol!!! (komt helemaal goed, zo te lezen!)
    Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer fijne plaatjes om te zien! Hier krijg ik zeker een vakantiegevoel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voorpret is gewoon het leukst van alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahahah heerlijk!!! Ik zit nog na te genieten mijn vakantie zit er al weer op! zooo jammer! maar vanmorgen op de fiets tussen de vogels die fluiten richting bos waar ik werk was dat absoluut geen straf hoor!!
    Fijne weken met heeel veeel genieten
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik geniet mee van de heerlijke vakantie-plaatjes...en tel nog een paar weken af naar mijn zuurverdiende vakantie:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel goede tips! :) En heerlijke plaatjes erbij gezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hiii ooo ja, die voorpret...ben er mee bezig. Thnx voor de tips..Ik heb nog een kleinigheid voor jullie!!! Kijk maar eens op mijn blog..fijne dag, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke gezellige post, daar word ik blij van. Geniet van alle voorpret! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Negeer mensen die in de voorpret fase zitten, nou dit blogje valt gewoon niet te negeren :-) wat een heerlijke plaatjes. Gelukkig gaan wij ook lekker op vakantie hoor dus ik geniet lekker mee :-)))

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat een gezellige vakantie-tafereeltjes en mooie bloemenprintjes/behangetjes.
    Mooie quote!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, wat een heerlijke zomerse vakantie plaatjes...droom zomaar even weg naar een heerlijk warm land...wel jammer dat ik de regen gestaag op mijn balkon hoor plensen :(...dank voor je fijne plaatjes...

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....