vrijdag 13 juli 2012

Zomer... in huis!!!


Regen, regen...
Je zou haast vergeten dat het zomer is!

Extra fijn om in huis het
zomers te laten zijn! 

Zeg het met bloemen, zeg maar...



Verse bloemen, geborduurde bloemen
en servies met bloemen...
Alles natuurlijk in frisse en lichte kleuren!


Een zomerse Geranium en hier en daar 
lichtgeel... Met een beetje verbeelding
zie je de zon haast schijnen!
;-)



Ik weet niet hoe het met jullie zit,
maar deze post is in eerste instantie
geloof ik om mezelf moed in te spreken...

Ik word ook zo sloom van dit weer!
'k Zou m'n hele huis eens aan kunnen pakken,
maar heb er ZO geen zin in!

Maarrrr, genoeg geleuter,
ik zet de bloemetjes niet buiten, maar
hou ze binnen en bedenk me dat ik het in
huis zomer kan laten zijn wanneer ik het
wil!

Fijne Dag!



13 opmerkingen:

  1. Hou voel, blijf moedig!!! begin volgende week komt er beterschap zegt onze belgische weervrouw! En ik heb net een uur in de moestuin gewerkt en best veel zon gezien. Het komt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed zo, optimistisch blijven! Of in ieder geval vol goede moed hahaha! Fijn weekend! (met zon! Ik hou gewoon vol dat ie gaat schijnen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er super gezellig en zonnig bij je uit.

    Zo zie je maar, je laat het zonnetje zo bij je binnen schijnen.

    Heel fijne weekend!

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben begonnen met boven vanalles uit te zoeken
    en te bekijken wat weg mag, en dan kom je dingen
    tegen te mooi om weg te doen,ik ga daar morgen
    wat foto's van maken om op mijn blog te zetten
    met dit weer kan je buiten niks doen;maar bij u
    thuis zit de zon er wel in, mooie foto's zijn dat.
    groetjes Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. If anything could lift ones soul it would be your lovely home......it bursts of summer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het maar moeilijk hoor, dit grijze weer...
    En dat terwijl het zomer is!!
    Deze plaatjes helpen wel hoor, ik word er vrolijk van ;-)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Verschrikkelijk he? Zullen we maar een zonnedans doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey meiden hier breekt net onweer uit en iemand heeft een kraaaan iopengezet: Jullie zijn winnaar geworden van de give away.:http://denostalgischenonnevot.blogspot.nl/
    Ik had al eens een berichtje achter gelaten..bij deze nog een keer?? groetjes Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha,ha,ha....heerlijk dat je zo optimistisch blijft,maar na bijna een hele week regen in onze 2de week van onze vakantie kan ik weinig vrolijkheid meer voor de dag toveren,al probeer ik het nog steeds!We hadden zoveel leuke plannen en die zijn allemaal in het water gevallen,ja en ik lees en haak/freubel graag maar zie nu immers ook bijna scheel van al dat gehaak,hi,hi....;-)


    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De regen komt hier momenteel met bakken uit de lucht, maar met de gordijnen dicht en jouw vrolijke foto's lijkt het toch een beetje zomer ;)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijke zomerse plaatjes op deze herfst dag ..... o neej het is geen herfst. Heerlijke plaatjes op deze zomerse regendag dan maar :-) Hopen op snel een beetje beter weer.

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi foto's en wat een leuke kandelaar met die kopjes!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. In Frankrijk was het niet beter helaas....
    Ik word helemaal blij van jouw foto's al die fleurigheid(is dat een woord?)
    Enjoy your summerhouse (on the inside)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....