maandag 27 augustus 2012

Een bossie lekker plukken....


Zaterdag blommetjes wezen plukken...

Met 15 meiden een Pluktuin in (vrijgezellenfeestje)
en met knipschaar en mandje op zoek naar de 
mooiste blommetjes! 

Het was leuk!


Vooraf wat hartige hapjes en veellll thee...



...Tijd om een geschikt bossie te 
schikken waarbij we veel schik hadden :-)


Ons trotse resultaat!

En toen was het natuuurrrlijk nog tijd voor
veel zoetigs en veelll thee!


Ook zin?
Wie weet woon je in de buurt...

De Steinse Tuin te Haastrecht!
(vlakbij Gouda)

Ook een erg leuke locatie voor trouwerijen,
high tea of wat voor feestje dan ook!

Fijne Avond! 


13 opmerkingen:

  1. Lijkt me allemaal super, maar geef mij dan maar een wijntje erbij, ipv al die theeeéééé...;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk om te doen! Dit moet ik onthouden. Voor mij is het ook niet zo heel ver weg. Bovendien wonen mijn ouders er niet ver vandaan :-). De bossen bloemen die jullie hebben geplukt zien er geweldig uit. Helemaal mijn smaak!

    Fijne week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Helemaal hip volgens mij, zie het overal! Enneh, ik ben gek op verzoekjes dus kom maar op! Kan jouw mail ook even niet vinden dus dan maar zo: marjon_pander@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee voor een vrijgezellenfeest! Zo wordt iedereen in de bloemetjes gezet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, ziet er echt gezellie uit :-) en dan dat lekkers, ook niet geheel onbelangrijk ;-))

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh leuk he zo'n pluktuin! Zo te lezen hebben jullie veel lol gehad en dat is echt het meest belangrijk tijdens zo'n feestje (vind ik zelf dan :))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ook net de pluktuin ontdekt! zo leuk!!!
    En wat een leuk idee ook voor een vrijgezellenfeestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er gezellig en lekker uit en de bosjes bloemen allemaal zo mooi,ik woon daar niet zo ver vandaan,wil ook steeds gaan,maar dan komt er weer wat tussen en ze zijn ook niet zo vaak open,maar nu ik dit zo zie,moet ik toch maar eens tijd maken,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er leuk uit! Haasdrecht is niet heel dichtbij maar ook niet ontzettend ver weg. Ik ga ze onthouden! En wat een tof idee trouwens voor een vrijgezellenfeest!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zeg! En je nageltjes en jurkje matchen allemaal zo goed bij elkaar!! :)) Leuk om dit met een vrijgezellenfeestje te doen. En de locatie klinkt ook goed, met al dat lekkers erbij!! Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Spijtig dat het voor mij zo ver is want ik was zeker kandidaat geweest. Zo'n dagje zie ik wel zitten.
    liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Grappig zeg, ben er laatst met mijn moesje geweest! Bloemetjes is altijd leuk!
    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....