maandag 13 augustus 2012

Flower with Power...


Wat allltijd fijn is na vakantie...

Verse bloemen in huis!
Want HOE leuk zonnige bestemmingen ook
zijn, op dat vlak hebben ze het vaak
niet zo gesnopen (of ligt het 
misschien gewoon aan de temperaturen ;-))


Dus toen ik vrijdag langs twee jongetjes
fietste die op 't bruggetje voor hun huis
trots Dahlia's uit de tuin stonden
te verkopen.... kon ik ze niet weerstaan!


Ze waren reuze blij, want ik nam
zowat de helft van hun bloemenvoorraad
mee :-)


En nu staan ze mooi te zijn!!

Fijne Avond!


P.S. Bedankt voor alle heel leuke reacties op 
de vorige post en jaaaa er komen heus nog meer
vakantiekiekjes ;-)


19 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi gefotografeerd! Zo bijzondere bloem die Dahlia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is leuk...ik ben niet zo'n liefhebber van dahlia's, maar ik ben wel een liefhebber van ' aan straat verkoop' dus dan zou ik ze ook meegenomen hebben..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige post en wat staan ze mooi dat zouden de twee boys eens moeten zien hahahaha maar die zitten nu vast van hun centjes te genieten ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik vind dahlia's ook supermooie bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier stond een mooi boeket bloemen op tafel bij thuiskomst; dat is echt THUIS komen. Fijn dat jullie een geslaagde vakantie hebben gehad, de foto's zien er ook echt geweldig uit.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jahhh wat zijn ze leuk hè en wat is jullie vorige post HEEEEERLIJK :-))
    Echt super mooie plaatjes, love it :-)

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zit elke keer weer met veel genoegen op jullie blog te kijken; wat een mooie plaatjes, teksten en inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben gek op bloemen die eruit zien alsof je ze net zelf uit een of ander veld hebt staan plukken. Dahlia's horen daar zeker bij!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maar deze zijn dan ook prachtig, ik word er helemaal blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dahlia's zijn altijd zo mooi, de kleuren & de vormen. I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo lekker ouderwets maar zoooo mooi!
    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh jammer dat er bij ons in de straat niet van die jongetjes wonen, ik zou ook een flinke bos hebben gekocht. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Welkom thuis! Ik hoop dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad in Italie! Het bosje bloemen had ik ook niet kunnen weerstaan. De kleur is prachtig.

    Fijne avond,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dahlia's zijn al echt oude bloemen maar ze zijn weer in opmars, net als de pioenen. Een tijdlang worden ze niet gekocht en dan ineens zijn ze er weer. Het doet me denken aan de bloementuin van mijn oma, daar stonden ze de hele tuin rond, helemaal rond de moestuin. Leuk dat je me er weer aan deed denken.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige foto's joh!! Genieten van deze moooie bloemen!!! Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....