dinsdag 28 augustus 2012

knutseldefrutsel favoriet of the moment...


Ik heb altijd van die fases dat ik bepaald
materiaal heel veel gebruik, totdat ik weer 
iets anders tegen kom...

Momenteel dus het patronen karton van de Action!

Ideaal om snel, leuke kaartjes te maken!


Zeker in combinatie met tape, nòg sneller
resultaat :-)

Ik heb bij de Hema 'n grote hoeveelheid
tape ingeslagen (goedkoop!!)...loooove Hema!


Hoe was het leven eigenlijk voordat
er Masking Tape was??????!!!
;-)

Fijne Avond!!

16 opmerkingen:

  1. Ben ook dol op dat karton van de Action en het lijkt wel of niemand meer zonder maskingtape kan.
    Leuke kaarten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, ik tel altijd mijn rolletjes making tape als er visite is geweest!
    Iedereen moet er altijd even aan zitten en het bewonderen.. ^_^
    Ik ga het maar eens cadeau doen op verjaardagen..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk idee! Bij de Tiger hebben ze ook zulk leuk papier, voor weinig centjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, wie dat tape bedacht heeft, is echt een super-uitvinder he!! Hier in huis wordt er ook heeeel veel gebruik van gemaakt. Heerlijk spul. :) Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook dol op eigenlijk alle frutsel-knutsel dingen van Action. Jij maakt er wel heel mooie kaartjes van! En hoe het leven was voordat er Masking Tape was? Ik kan het me niet meer herinneren.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, dat vraag ik me ook wel eens af, hoe was het leven voor masking tape? En ik heb ze nu ook bij Hema ontdekt. En die leuke Action blokken heb ik allemaal opgekocht :-), hele stapels liggen hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaaah lekkere spullen! Heb het hier ook allemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat ontzettend leuk! Vooral die tapejes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaa! Van die -ik blijf hangen in dit materiaal- fases heb ik ook! Gelukkig zijn er dus bondgenoten op dit gebied!
    En ik ben nog lang niet uitgekeken op masking tape...dus lekker blijven plakken! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De karton ken ik ja, ik ga ook iedere keer naar Action om te kijken of ze nieuwe hebben. De tape vind ik ook geweldig maar bij ons België maar weinig keuze in de Hema.
    Nog veel plezier ermee!
    liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi spul idd, ik hou ook zo ven de HEMA!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk je kaartjes,ik heb ook beide in huis,maar ben nu druk met vlinders op tags maken,morge komen er bestelde spulletjes binnen,helemaal blij,ik verveel mij niet deze herfst haha,fijne avond,lieve groet Musje,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je leuke kaarten gemaakt.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zie de rolletjes van de Hema bij jullie ook al staan. Wat zijn ze leuk he?! Jullie hebben er mooie knutselwerken van gemaakt!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ontzettend leuk gedaan joh.
    Ik ben dol op dat tape.
    En inderdaad bij de Hema is het ook leuk om te halen niet zo ontzettend duur.
    Een heel fijn en crea weekend Liefs Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik ben er ook zo dol op en Action heeft zulkeeeeee gave spullen om te knutselen, ziet er weer toppie uit:-))

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....