maandag 20 augustus 2012

Vakantieliefde....


...Voor


...oude mannetjes die zo gezellig klessebessen
op iedere hoek van de straat.


...omaatjes die stiekem heel hip zijn ;-)
(check de schoenen)


...Straatjes, straatnamen, veellll balkonnetjes,
luiken, wapperende was... LOVE it! 




...Kathedralen...om stil van te worden.


...Lokaal handwerk en specialiteiten!



...Stillevens die ons tijdelijke leventje
daar weergeven.


...IJs, ijs en nog eens ijs! :-)



En natuurrrrlijk zon, zee, strand, boeken lezen,
eindeloos lekker eten, zomaar gaan rijden en
wel zien waar je beland en dan àlle
ervaringen in m'n 'dagboek' schrijven!

Dit jaar eentje van Flow, precies groot genoeg,
paar rolletjes tape mee en vriendlief die af en 
toe wat tekende(daar ben ik helaas niet voor
in de wieg gelegd).

Samen met het fotoboek een fijn aandenken!!


Doen jullie dat ook?


FIJNE AVOND!!!

11 opmerkingen:

  1. ooowh.. weer zo'n prachtige blog/post!! Wauw, 't is daar echt mooi zeg. Ik denk dat je heeeeeel veel foto's gemaakt hebt!?!! Gaaf om samen zo'n leuk aandenken te maken! Leuke foto ook van je zelf! Zelf probeer ik ook alles mooi in een album te plakken, inclusief alle bewaarde briefjes, bonnetjes e.d. Maar helaas blijft het wel eens liggen en dan komt er steeds niet van de foto's uit te zoeken en af te laten drukken. Maar het is juist zo leuk!! Dat is wel een nadeel hoor van digitale foto's... je maakt zoveel foto's dat je "door de bomen het bos niet meer ziet". en dat uitzoeken is echt wel een hele klus, vind ik. Maar als je het eenmaal hebt gedaan, heb je wel een heel toffe herinnering!!! Succes met jullie album! Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maak altijd via internet een fotoalbum en plak daarna alle extra's erbij in. dus vast niet zo mooi als bij jou. een dagboekje lijkt me heel leuk. eerst maar weer eens op vakantie... want dat ben ik jaren niet geweest. Maar ik onthoud het wel.leuk hoor! groet Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lig helemaal in ene deuk om die schoenen van het omaatje. Oh ja!!!!!
    Wat een leuke foto van jou met dat boekje, super!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haaaaaaa ja ik lig ook helemaal dubbel om hippe oma! Geweldig goed gespot!
      Heerlijke vakantie lijkt het, La dolce vita!

      Verwijderen
  4. Mooie foto's....& altijd leuk om een herinnering-vakantie-boek te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heerlijk uit...haha die oma...hilarisch
    Nu maar lekker nagenieten:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er heerlijk uit!!
    Tof zo,n dagboek bij houden,ik ben daar helaas niet zo goed in ,maar mijn moeder heeft dat altijd gedaan en het is zo leuk om vakantie terug te lezen van toen je 8 was ofzo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk heerlijk allemaal. Nu we 4 kids hebben maak ik eigenlijk alleen foto's maar toen we nog samen weggingen, hield ik ook alles bij en ik bewaarde alles, van een kotszak in het vliegtuig tot kofferlabels en restaurant bonnetjes toe :-)
    Er staat nog wel steeds op mijn to-do lijstje dat ik een boekje wil maken, waarin ik alle mooie dagen en dingen waar ik van geniet in op wil schrijven maarja ach, er staat nog wel meer op mijn to-do lijstje :-)) Ik vind je plaatjes in ieder geval echt te gek en die ouwetjes, wat zijn ze leuk hè ;-)

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jippiiieee: Italiiieee!!
    Kortom, ik ben ook gek op Italië... (en ook pas weer terug)
    Wat een leuke/mooie foto's heb je weer gemaakt! Lekker om na te genieten.

    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een tijd geleden dat ik een heel dagboek volkladderde. Cuba in 2009 geloof ik. Maar voor de rest idd: genieten van locals, huisjes, marktjes, eten, drinken etc. Nog één week... dan ga ik eilandhoppen in Griekenland. Zo'n zin in.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad een hippe oma ('mooie schoenen voor zo'n oud dametje' volgens dochterlief ;)) Nagenieten met je dagboek van een geslaagde vakantie!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....