maandag 6 augustus 2012

Zomer ideetjes!

Bij de zomer horen voor mij, heerlijke,  zomerse salades.
Mr. A krijgt er een met pasta schelpjes, sla, garnalen en een dressing met dille.
Voor mij pasta wokkels, sla, gedroogde tomaatjes en mozarella... hmmmm....

Ter inspiratie vind ik het heerlijk om naar 24kitchen te kijken.
Voortdurend kookprogramma´s!
( op ma-wo-vrij om 21.00 Jamie!! )
Love it!!


In de tuin is het ook volop zomer! De gips bloeit welig en onze nieuwe roos uit Lottum
heeft het ook naar zijn zin... of is het haar zin?



Omdat het natuurlijk ook af en toe regent...  ( gisterenmiddag was het hier noodweer! - buurt van Rotterdam ) ook een DIY projectje...
Bij de doe-het-zelf wat verflabels meegenomen en leuke kaartjes geknutseld.
Vooral van FLEXA zijn ze erg leuk omdat die hun verf nou eenmaal GEWELDIGE namen geven...
Wat dacht van je verf die `summer picnic´ heet! Je zou het gelijk op je muren verven!

Men neme:
- verfstaaltjes
- bijpassende plaatjes ( wat dus bij de tekst past )
- masking tape

en knutselen maar!


8 opmerkingen:

  1. Leuk, kaarten maken met verfstaaltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk... heerlijke salades, prachtige bloemen en lekker creabea!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, dat soort staaltjes heb ik ook dit weekend mee genomen uit de bouwmarkt met plannen. Leuk zijn ze hè!
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmm die salades zien er overheerlijk uit!!!!
    Wat een leuk idee die verfkaartjes, ga ik onthouden (dochterlief neemt altijd stapels mee als we uit de gamma komen, dus materiaal genoeg :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mmmmmmm ziet er heerlijk uit wie wil dat niet eten .....en leuk idee omdat te maken ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuk idee! Ik denk dat ik dat ook ga proberen, want ja het weer laat soms wat te wensen over..
    De salades zijn geweldig! En wat een mooie foto's..
    groeten,martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yummie!! Die salades zien er echt heerlijk uit! Ze staan ook zo lekker fris op de foto, leuk!
    En het DIY-project vind ik ook slim bedacht zeg. Ik vind vooral die met de 'summer picnic' leuk.

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....