dinsdag 25 september 2012

DE Woonbeurs....

(Foto linksboven: We begonnen zunig; 
in de auto een bakkie + petit fours :-))

Vandaag de 1e dag van de Woonbeurs in 
de Rai te A'dam!

En...daar was ik!! 
En misschien wel meer van jullie...
Soms bedacht ik me dat ik misschien wel
bloggers tegen kwam en we regelmatig 
reageren naar elkaar, maar in real life
geen idee hebben hoe de ander er uit ziet!
Maf idee...

Het was leuk, inspirerend, gezellig, top!
Dusss als je komende dagen nog gaat, misschien
niet de foto's bekijken, als je 't nog niet
weet, ga je misschien tegen die tijd dat je aan
't eind van de post bent òf je gaat gewoon
niet en kan zo een beetje beeld krijgen...

Ikea was dit jaar vertegenwoordigd...leuk!!
En...deze twee items staan gelijk op m'n 
verlanglijstje :-)


Veelll aandacht voor verf en ALLE kleuren
die dat te bieden heeft... Leuk om inspiratie op
te doen!


Wat het meeste trekt zijn de Huizen van de woonbladen...

101 Woonideeën 


Er is zooo veel te zien!
Het bordje en de radio komen ook op m'n wishlist!

En... een scone is misschien lekker bij de bakkers-
winkel, maar van de Carrot Cake weet ik het zeker :-).


Het Huis van At Home...


Oeps...van het VT Wonen Huis heb ik
maar één foto! Tja, het was ook niet helemaal
mijn ding. 
Maar deze tekst + de schoenen vind ik dan wel
weer heellll leuk!


Van slenteren word je lui...
Dus lekker nog een tijd gehangen op de zitzakken,
met een bakkie en een taartje! 
EN de conclusie getrokken... We zijn hip! 
Naast ons hadden nog ongeveer ontelbaar mensen
een okergele broek aan ;-)
Helaas is hip dan dus niet origineel :-(


Was je ook op de woonbeurs of ga
je nog??! Het lijkt me heel leuk om te horen
hoe je het vond enzo!!

Ciao!!

18 opmerkingen:

  1. Aaaah.. leuk!!! Maar ik wil eigenlijk nog helemaal geen foto's zien van de woonbeurs. ;) (ik ga nl. zelf ook)(a.s.vrijdag) Is een grapje hoor. Maar je hebt er wel heel leuke foto's gemaakt hoor. 'k Heb er echt heel veel zin in!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan niet meer wachten als ik jullie foto's zie! Wij gaan donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit doet pijn.

    * En...daar was ik!! En misschien wel meer van jullie...Soms bedacht ik me dat ik misschien welbloggers tegen kwam en we regelmatig reageren naar elkaar, maar in real lifegeen idee hebben hoe de ander er uit ziet!Maf idee...*

    We zijn elkaar 5 keer tegen gekomen en ik had echt het idee dat je mij herkende. Je praatte zelfs met me... Maar helaas geen indruk gemaakt als blogger...:(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi Raag, jij bent voor mij veeeeeelllll meer dan een blogger... Zo goed?!!! ;-)

      Verwijderen
  4. Wat een prachtige foto's....heerlijk...ik was ook even op DE beurs...hihi
    Thanx!!!

    Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heaven again....want to move in to this ciao post!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey ladies, leuk dat ik via jullie mee kan kijken! Om te beginnen heb ik hartelijk gelachen om het auto-picknick tafereel, geweldig! Dat moet genieten geweest zijn.

    Wat mij opvalt in de foto's is de jaren 50/60 stijl en kleuren. Heel erg MadMen! Heerlijk, want daar houd ik wel van namelijk, haha. Geen bezwaar tegen als dat in de mode is/komt!

    liefs uit Canada

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja en ik wou vandaag even shoppen want wil ook een okergele broek...maar na dit te lezen ga ik voor een ander kleur. Ha ha!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helaas is het altijd zo ver reizen voor mij, dus ik ga er niet heen. Maar des te meer heb ik van jouw foto's genoten! Het Ariadne Huis is inderdaad super. En het bordje 'vandaag is mijn lievelingsdag' te leuk!! Enne... ik vind je okerkleurige broek wel heel hip!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heeeeeeeeeeeeeeel gaaf allemaal :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een origineel en lekker begin van de dag ;) De beurs ziet er inspirerend uit!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jahhh Hermpie en ik gaan ook nog, ZIN IN :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He get ik wil ook, maar helaas! Gelukkig valt er op de blogs zo af en toe wat te zien, LEUK en bedankt daarvoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hèhè,.... Ik vind vooral jullie 'ons ben zuunig' zeer decadent!! Niet verkeerd om zo een gezellige dag te beginnen!! Groetjes, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto's van de woonbeurs. Zo ben ik er toch nog eventjes geweest :-)

    Fijn weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik herken een heleboel dingen, maar jij hebt die items mooier op de foto gezet dan ik. Ik ben soms zo enthousiast, dat ik de foto's veel te snel neem en dan zijn ze helemaal niet scherp (kom ik thuis dan achter...) Nu kan ik ze bij jou nog even terugkijken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ontzettend leuke foto's!!!! Top gedaan! Leuk dat jullie dan weer andere dingen hebben vastgelegd dan wij :) Nog leuker om hier even na te genieten van de woonbeurs :) Liefs, Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....