woensdag 19 september 2012

It's all in the details... # 1


Een rondje details in m'n woonkamer...
En 't wordt vervolgd, want ik stopte voor
de verandering weer eens moeizaam met foto's
klikken! ;-)


Links een kaartje met 'Heidi aus die bergen', gekregen van
een vriendin. Daar hou ik nou van :-).
Rechts m'n kandelaar waar ik nog steeds heel blij
mee ben. 


Tijdschriften... Ik MOET ze nodig weer eens
uitzoeken, maar ik ben zooo slecht in weg doen!
Ze liggen op m'n olijfblik-kruk, vorig jaar gekregen
van vrienden, TE leuk!


Kop en schotels die ik niet kon weerstaan
op de rommelmarkt vorige week. 
Het geborduurde tafelkleedje (van Mr. B. z'n oma)
is één van m'n favorieten!


De reusachtige wekker die ik ooit op 
een rommelmarkt scoorde, blijft een maffe eyecatcher.
'k Word er nog steeds blij van als ik er naar kijk :-)

Binnenkort nog meer...
Ben zooo blij met ons blogje!
Wat MOET ik anders met alll die foto's ;-)
En jullie zijn geduldig, trouw, vriendelijk,
gezellig and so on... Thanx!!


Fijne Avond!



18 opmerkingen:

  1. Geweldig! De kandelaar met kopjes.. een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan toch zo enorm genieten van de prachtige foto's hier! Echt! Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een geweldige foto's! Je hebt een heerlijk huis zo te zien met prachtige spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke plaatjes hoor!
    En ik ben toch helemaal weg van dat behang! (ik weet het, niet echt een detail haha, maar wel mooi!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het toch gezellig bij jou! Ik kan zo van je foto's genieten!! lekker frisse kleurtjes altijd! Geen herfst te bekennen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oohh, mooi! maar dat zei ik een paar keer eerder ook geloof ik... en er zullen er vast nog vele volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit vind ik zooo gezellig! Voel me thuis met jou foto's! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijk om weer even bij je binnen te kijken een heel andere stijl dan wat ik heb maar word altijd zo vrolijk als ik op jou blog kijk zo lekker vrolijke jonge stijl heerlijk ..geniet altijd van je posten ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgens mij kan ook alles in dit interieur. Moet wel een heel ontspannen gevoel zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij blij, wij blij, wat een reuze combi want blij worden we wel van deze plaatjes :-)

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als ik geniet van jouw blog krijg ik altijd zo'n heerlijk lente-gevoel ;)

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een heerlijke foto's weer, en ja ook ik wordt er blij van..

    groetjes natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk kleurrijk. Heb zelf amper kleur in huis, maar vind dit heel verfrissend! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt mooie spulletjes in je woonkamer staan. Het ziet er allemaal heel gezellig uit. En de kopjes....die vind ik het mooiste :-)!!!

    Fijne avond!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi mooi mooi!
    Ben vooral DOL op je kleedje (met borduur) over je stoel!
    Fijn weekend en ik verheug me al op de rest!
    Groetjesss, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooi allemaal, ik houd heel erg van die geborduurde kleedjes... dat is zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....