zaterdag 22 september 2012

It's all in the details... # 2


Zo, daar ben ik weer, met de 
rest van de plaatjes!

Vanmorgen 'gekringloopt' ;-) en
aardig wat spullen weggebracht en
leuke spulletjes (maar minderrrr, dus de
verhoudingen gaan goed) gescoord!
Wat mij betreft DE uittip op zaterdag;
kringlopen....


Mijn huis bestaat dan ook zo ongeveer
alleen maar uit kringloop en rommelmarktvondsten.
Het schilderij hier boven en alle spreien/kleedjes +
de dienblaadjes èn het servies hier onder zijn 
zomaar wat voorbeelden :-)


Ben echt in de pastelmood tegenwoordig!
Vanmorgen was m'n mandje ook gevuld met pasteltintjes!


De spiegel/kapstok links heeft m'n oma ooit
voor me bij 't grof vuil vandaan gehaald.
Alleen om die reden al gaat het nooit meer weg denk
ik!


Kaartjes van vriendinnen krijgen altijd
een mooi plekje... Er gaat toch eigenlijk niks
boven ECHTE post he?!

En nu...nu ga ik m'n slaapkamer soppen!
Oooh, wat heb ik er geen zin in! 

Heeelll Fijn Weekend voor jullie allen!


15 opmerkingen:

  1. I love both of these posts....and every detail of your home and treasures are just enchanting!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SEu blog é lindo de viver, parabéns...viu

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zaterdag is kringloopdag, hier meestal ook! Vandaag is het er door alle drukte helaas niet van gekomen.. misschien morgen een rommelmarktje? Mooie vondsten! Jouw interieur is zo mooi, zou je dus echt niet zeggen dat het van de kringloop komt, daar moet je oog voor hebben hoor!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke foto's weer! Ik vind het altijd zo leuk om bij jou binnen te kijken! En dan te bedenken dat het andermans trash is, vind ik ook zo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit noem ik jammiefoto's! :-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En je bent dus weer aan het haken? Cool!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettende leuke spulletjes heb je bij de kringloop gevonden! Ik ben voor mijn dochters ook pastelkleurig serviesgoed aan het sparen. Het blijft mooi!

    Fijn weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful images and colors. I like it. / Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Rommelmarkten of kringlopen; als het even kan dan breng ik er een bezoekje op zaterdag!

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk geweldig lieve spulletjes heb jij in je huis staan. Super! Er gaat inderdaad niets boven echte post! Wordt er ook altijd helemaal vrolijk van :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige spreien, je hebt werkelijk waar een prachtig plekje met heel lieve spulletjes! En zowieso, echte post gaat boven email!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik was vrijdag bij de kringloop en heb daar ook weer een prachtig gehaakte sprei gescoord. Alleen al het idee dat iemand daar uren aan heeft gehaakt en dat het dan voor zo een spotprijsje weggaat.
    Kringlopen een heerlijke hobby.
    groetjes,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezelligheid ten top :-))fijn, al die spullen van de kringloop, ben er ook dol op en kan niks laten liggen en ik zie ook al-tijd wel wat / vol :-{ :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi allemaal! Die sprei.. die stapel dekens e.d... het roze kastje.. en het spiegeltje, zou ik nooit weg doen. Leuk!! En je slaapkamer lekker schoon?!! Een schoon bed is altijd zo lekker.. net of je dan wat lekkerder ligt! :) Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....