dinsdag 11 september 2012

Jubileum...


Van 't weekend vierden Mr. B. en ik
ons 1 jarig jubileum!!

'k Maakte een boekje met onze love
story in foto's...

Knippen en plakken blijft toch m'n
favo bezigheid :-)


En...onze Save the Date kaartjes zijn
binnen!! Ben er super blij mee!
Oh ja, de roze rozen kreeg ik van Mr. B.
:-)


Wat ik me nu ineens bedenk;
Wit en Bont gaat richting een 2-jarig jubileum!
Wordt dus wel weer eens tijd voor een
Give-Away! 

Daar gaan we dus eens over 
prakkezeren! 

Pfff, 't Is sinds tijden een grijze dag!
Ik zou dus heellll veel nuttige dingen
kunnen gaan doen, maar moet nog wel ff
moed verzamelen...

Fijne dag!!

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Leuk 'save-the-date' kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum :-)) en wat een supertof kaartje van Heidi.

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier breekt de zon alweer door ..;dus ga ik snel nog even genieten met een espresso en de Elle-magazine in mijn tuin...nu het nog kan, pluk ik de dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd! Trouwens die banners hebben ze ook in knalkleuren, leuk voor bij jou :-)

    Fijne week
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met je jubileum! Leuk zo'n save the date kaartje en mooie rozen nog...! Hoe fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd, leuk kaartje...iets voor een give away?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Mooie rozen en leuk kaartje...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd hoor, 1 jaar samen! Zulke 'feestjes' blijven fijn om te vieren!! ♥ Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met jullie jubileum! Prachtige rozen heb je gekregen van je lief.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....