maandag 3 september 2012

Juwelen en een dilemma...


Oorbellen...

Bij iedere outfit een bijpassend paar vind
ik een must (met uiteraard bijpassende armband,
ring en evt ketting)!
Dus inmiddels heb ik aardig wat verzameld...
En tòch komt het voor dat ik denk; 'Sjonge, ik
moet nodig die of die kleur eens aan gaan schaffen'. 
:-)


Een deel van m'n ring-verzameling kan ik ook aan
het rekje kwijt...


Ik ben er erg blij mee...
't Staat zo gezellig en 't is lekker overzichtelijk!


Het gros van de oorbellen is niet meer
dan een paar euro waard... 
Als ik bij Kruidvat, Hema, Pieces of waarrr dan ook maar
sieraden zie die afgeprijsd zijn, kan ik het 
meestal niet laten!


Deze roosjes bijv. zijn van de Kruidvat,
Too cute toch?!


De gekleurde oorbellen rechtsonder heb
Dat zijn m'n favorieten!

Met m'n nepjuwelen kan ik ein-de-loos 
varieren, heerrrlijk!

Maarrrr, nu moet ik over een tijdje op 
trouwringenjacht... Ik krijg het er nu al
benauwd van (wat niks te maken heeft met 
bindingsangst, hoor ;-)).
Een ring zonder kleur (ik bedoel, m'n vriend
kan veel aan, maar dat wordt te gek), die
ik elke (!) dag om heb, heelll m'n leven!
Oh ja, en ook nog eens heel veel geld kost! 

Help...

Afwachten maar, komt vast goed...
Maareuh..tips zijn stiekem wel welkom ;-)


Fijne Avond!

18 opmerkingen:

  1. Tja, dat is lastig. Ik zou het simpel houden met een dun ringetje, waar de rest van je collectie altijd bij past. Maar misschien wil je echt 'uitpakken', gewoon doen hoor, ook leuk! Succes met je 'probleem' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, dat rekje! Waar heb je dat vandaan? Ik ben al een tijd op zoek naar iets waar mijn collectie aan kan hangen, maar vind niks geschikt. Deze lijkt perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei, dat rekje... ergens in een winkeltje in een dorpje, kortom zo'n winkeltje waar er maar één van is! Zag pas wel iets soortgelijks (alleen wat kleiner) bij de Xenos! Die waren ook leuk! Succes :-)

      Groetjes, Heidi

      Verwijderen
    2. ;-(( Voorlopig geen Xenos in België ... Maar ik zoek verder, toch bedankt !

      Verwijderen
  3. :-)

    Wat leuk om te lezen! je maakt me verlegen ;-)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne collectie :-) enne goed nadenken hoor, over je ring. Ik draag mijn trouwring nooit omdat ik niks met goud heb :-( en ja, een berg geld wassie zeker.
    Maar gaat vast goed komen ;-)

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien is het leuk om je trouwringen zelf te maken.
    Je hebt workshop`s voor zilversmeden.
    Dan is de ring ook heel persoonlijk door je jezelf gemaakt.
    Groetjes Sandra xxx
    sandracreaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie oorbellen hoor. Leuk he zo'n verzameling! Om nooit genoeg van te hebben. ;) :)) En wat betreft je trouwring.. 'gewoon' samen gaan kijken in de winkel en als je niet direct kan beslissen, gaan jullie 'gewoon' nog een andere keer terug. Er is zoooveel keus.. (en eigenlijk houd ik toch het meest van de traditionele gouden ring, niet te smal)(als je begrijpt welke ik bedoel) Nou, succes ermee!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke collectie!
    En tegenwoordig hoef je toch niet allebei dezelfde ring te dragen? Maar de tip van een dun bescheiden ringetje is ook een goede :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wij hadden niets met goud en hebben zelf ringen ontworpen van paladium (soort witgoud maar dan harder). Onze ringen zien er hetzelfde uit maar in die van mij is een klein diamantje gezet. Kijk maar eens hier: http://annekesikkema.blogspot.com/2010/04/ja-natuurlijk.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. pffff tja daar vraag je wat, ik ben heel nieuwsgierig wat het gaat worden , irmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het lijkt mijn voorraad oorbellen wel! Ik vind ze dus geweldig.. Wat betreft trouwring: tsja, de mijne is eigenlijk altijd gecamoufleerd want ik draag er een "leuke" ring bij, om dezelfde vinger ha,ha
    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie collectie juweeltjes,ik heb geen gaatjes
    voor oorbellen, anders had ik er ook veel.
    En mijn trouwring draag ik niet het was toen
    mode zo van die hele brede ringen,dat was 40 jaar geleden al
    je zult je smaak wel vinden. groetjes Simonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige verzameling juwelen! ;) Kan me heel goed voorstellen dat als je altijd dit soort vrolijke sieraden draagt zo'n trouwring toch een beetje saai afsteekt.. Ik vind de tip van Sandra wel heel erg leuk: Je trouwringen zelf maken! Aan de andere kant is een simpele gladde ring wel overal mee te combineren. Enne... je trouwring zit maar aan 1 vinger. je hebt dan nog 9 vingers over om kleuriger exemplaren aan te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een goede ring geeft je geen last... Denk daar maar eens over na ;)
    Leuke oorbellen, maar mij staan alleen kleine knopjes!
    Ik wens je veel plezier op ringenjacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige verzameling; zou mij moeite kosten om elke dag weer te moeten kiezen uit zoveel leuks! Trouwring... moet eerlijk bekennen dat die van mij in de la ligt, draag hem nooit.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oorbellen altijd leuk!

    Ik heb nog wel een goedkope en creatieve tip voor een trouwring.

    Bij de kruitvat bij het make up merk Essence verkopen ze ringen die je kan beschilderen met nagelak. Dan beschilderje die van B goud en die van jezelf alle kleuren:P

    Liefs Raag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een dikke steen....dan kom je wel over de missing kleur heen hoor!!
    i'ts all about the rock!!:)hihi ...
    succes dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....