maandag 17 september 2012

One of those days...


Het is al weer een paar weken geleden,
maar op een superrrr mooie zaterdag ging
ik met mams en zusjes naar Paleis 't Loo!

Mooiiiiii!!
Echt een aanrader!

Als eerste viel me op dat er overal (!) 
in 't paleis verse bloemen stonden (jaaa,
'k heb het echt even gechecked),
schitterend geschikt!! 


En hoewel het druk, vol en soms kitscherig
is zo'n paleis, vond ik het echt ZO
mooi! Iedere ruimte weer andere kleurthema's...


Schitterende stoffen, behang, tapijten, gordijnen
en lampen!


En overal van die heerlijke vensterbanken
waar je een kussen op wil gooien en met een
bakkie thee wil gaan zitten...


En toen de tuin in!!!
Ook mooi of nog mooier of gewoon allebei
even mooi...


Na een heerlijke lunch zijn we nog
naar de hei gereden. Jaaaren geleden
dat ik de heide in bloei heb gezien!
Wouw...echt spectaculair!


Als aandenken een bosje heide mee!
Heb er nog lang plezier van gehad!

Dagen als deze...heeerrrrlijk om op terug
te kijken!


Fijne Avond!!

9 opmerkingen:

  1. prachtige foto's ...heerlijk he die vensterbanken hahah zouden ze daarin hebben gezetten met een bakkie hahahaha ...en die tuinnnn ik zou hem niet willen onderhouden hahahah leuke post ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ....die kaartenmolen heb ik trouwens via marktplaats gekocht! (30,-)
    Vaak kijken, dan kom je hem vanzelf tegen van iemand die hem niet wil hebben. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's maak jij toch, wow! Haha, ik zie je nog even in de spiegel staan ook! En de heide... my favourite place! Ik heb het voorrecht er 5 minuten vandaan te wonen, dus ik ga er regelmatig met de hond wandelen. Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk en wat zien jullie er zelf ook lekker fleurig uit :-) tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is inderdaad een mooi paleis,ik ben er eens geweest met een dagtrip
    van de bloemenclub.wij gingen eigenlijk voor de tuinen maar ik vond het
    paleis de moeite,ik zou er toch geen poetsvrouw willen zijn))))))))))
    Groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw dat ziet er prachtig uit. Zal eens zien of ik vriendlief ook eens die kant op kan sleuren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Paleis 't Loo is inderdaad een bezoekje waard, net als de prachtige tuin! Leuk om iets decoratiefs te doen met de heide... een kransje maken bijvoorbeeld.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....