dinsdag 11 september 2012

Rommelen...


Vandaag meer gerommeld dan gepoetst
en andersom is het harder nodig, maar
'rommelen' is zo fijn :-)


Dacht even wat plaatjes op een canvasbord
te plakken, maar kwam toen deze spiegel tegen
en vond dit eigenlijk leuker.


En toen gelijk maar nog meer leuke 
spulletjes erbij gezocht...


Het kastje is oooit door een vriendin voor
me geverfd... Inmiddels denk ik wel eens aan
een pastelkleurtje, maar ik weet dat zij er 
heelll veel werk aan heeft gehad ('t was zeer
donkerbruin en lekker 100 x gelakt door een oud
dametje) en daardoor vind ik het dan eigenlijk
weer zonde om er overheen te verven.


Van 't weekend heb ik deze blommetjes op
de plaatselijke rommelmarkt gescoord :-)
Voor een rommelmarktprijsje ook nog!


Verder peins ik regelmatig hoe dit interieur 
moet gaan matchen met die van m'n vriend...
Rose, bloemetjes, frummeltjes, mmm... Misschien
moet ik m'n horizon een beetje gaan verbreden?!


Nou ja, voorlopig nog maar lekker genieten
van alle overdaad aan kleur, vrouwelijkheid en 
de rest ;-)


Een tijdje geleden plaatste ik deze foto,
omdat ik voor de zoveelste keer het 'hoekje'
had veranderd...
Zo blijf ik lekker rommelen :-)




12 opmerkingen:

  1. Heerlijk! :-)
    Zou zo mijn hoekje thuis zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mag ik bij jou komen wonen? ;-)) het kastje vind ik supermooi trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha ik heb de mijne zover gekregen dat ik roze! behang in de woonkamer heb. Hij houdt zich vooral bezig met de foto's op de gang, in de wc en het trapgat :-)! Zo heb ik de rest van het huis tot mijn beschikking. Veel succes met matchen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jahh wat is rommelen fijn hè, ziet er supergezellig uit enne gewoon tegen je mannetje zeggen dat je heeeeel gelukkig wordt van rommelen en dat je dan voor hem ook een extra leuk vrouwtje bent ( zo is het gewoon echt hoor, spreek uit ervaring :-))

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dat 'rommelen' :) En ik vind het idee met die spiegel echt super leuk! (vind eigenlijk sowieso je 'hoekje' er weer helemaal top uit zien)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niets is heerlijke dan lekker rommelen in huis ...en daar komen weer prachtige sfeeroto's van....heerlijk sfeertje hoor niets aan veranderen ....heel leuk zo die spiegel ...geniet er lekker van tis een heerlijk hoekje zo fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk beetje rommelen en dingen verplaatsen en zo!!
    En leuke hoekjes maken!!
    Misschien kan je wederhelft zijn horizon verbreden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh.... wat een gezellige en vrolijke blog! Dat hebben we gewoon nodig in ons leven, kleur en gezelligheid! Dussss ik moet jullie wel volgen!! Lieve groet van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben helemaal verliefd op dat kastje,laat roos nu net mijn lievelingskleur zijn. Prachtig !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oei Mannen overtuigen, niet simpel hoor. Wil hier alles wat lichter in de woonkamer maar het is nog steeds niet gelukt en ben er toch al wat jaren mee bezig hoor.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....