donderdag 6 september 2012

Sunny moments....


De zon die m'n kamer in schijnt..

...Daar krijg ik niet snel genoeg van! 


M'n pluktuinboeket die op de foto nog wat lijkt,
maar stiekem rijp was voor de kliko...
...Ik heb er wel lang van genoten!


De zon 'vangen' met de camera valt niet
altijd mee...


Eén minpuntje; de zon laat alll het stof
in m'n kast ook fijn zien, maarrrr
op de camera valt het dan weer mee :-)


Genieten jullie ook zo van dit (na)zomerweer?
Ik vind het feit dat ik nu NAzomer moet zeggen wel
schokkend hoor!
Ben wat dat betreft nog langngng niet toe aan 
de herfst!


M'n weekend is net al begonnen!!
Morgen een bruiloft...het weer lijkt heerlijk
te worden en m'n jurk hangt klaar!
In m'n favo groene kleur en gecombineerd
met koraalkleurige sieraden... Heb er zin in!

Fijne Avond!!


25 opmerkingen:

  1. Ondanks dat kleur in het interieur niks voor mij is, kan ik erg van je foto's genieten! Het ziet er prachtig uit :-)
    Geweldige jurk!

    Fijne avond
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super vrolijke post, het servies mmmmm smullen:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke zon-foto's!!!
    En wat een mooie jurk...:o)

    Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aah zo'n leuk interieur :) Ik hou ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige groene jurk zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk die nazomer inderdaad! En je jurk is een echte blikvanger. Heel veel plezier morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die jurk zeg, zo moooooi! Je zal vast stralen, en dat met zo'n heerlijk nazomertje... Veel plezier! (en een heerlijk huis, helemaal mijn smaak)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor het eerst op je blog ! Ik heb genoten, heerlijk al die kleurtjes, ik hou er wel van, je huis ziet er zo gezellig uit en gelukkig hebben we allemaal stof en blommen die eigenlijk niet meer kunnen ;-) En camera's die dat niet zien ! Ik ga je in mijn rijtje: blogs waar we blij van worden zetten !!! Groeten Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi foto`s en wat leuk al dat servies in je kast.
    En morgen lekker genieten van je bruiloft en mooi weer.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAUW die jurk!!!!
    Véél plezier morgen!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. GEZELLIG :-))) en die jurk, wauw, gave kleur ook.
    Geniet er morgen lekker van.

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie jurk! Gezellig huis! Enne.. die stof zie je niet, hoor. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een bof, prima trouwweer!
    mooie plaatjes hoor. gezellig huis. pompoms, boeken, servies, ziet er fijn uit bij jou thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi foto's. Bedankt voor deze binnenkijker!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijke plaatjes, mooi die groene kleur van je jurk, zeker in combinatie met koraalrozerood...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie jurk! Wat heb je schattige theepotjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een mooie jurk!! Heerlijk he die lange zomer :) (ik gebruik het woord NA lekker niet) Veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw! Wat heb je een geweldig ingericht huis! (ehm.. ga er aan de hand van deze foto's even voor het gemak van uit dat de rest van je huis net zo tof is) Wat een vrolijkheid allemaal :) En wat hangt daar een super mooie jurk! Echt WAUW!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi en gezellig! En volgens mij heb je ook een heel mooi uitzicht!? Oowh.. en vandaag heb je de bruiloft. Wat een gaaafe jurk heb je zeg! Super, die kleur ook. Prachtig. Ik wens je een heel fijne dag!! Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldig en gekleurd sfeertje heb je in huis,zeker genieten wij van de nazomer,morgen mijn tuin versieren met vrolijke kleurrijke stoffen slingers,want ik geef een bbq omdat mijn nichtje voor 5 maanden naar Brussel gaat,geniet van het weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jij steelt vandaag de show in je prachtige jurk!

    Fijn weekend en geniet van de zon. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heerlijk hoor die nazomer, kan me niet lang genoeg duren. En wat een gave jurk! Veel plezier, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een ontzettend leuke inrichting!! En met die zon wordt het nog stralender! :)

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....