maandag 24 september 2012

Sweet memories...

Net terug uit Spanje ...
( onze zomervakantie, wij gaan altijd in september als de rust weer gekeerd is  )
Nu nog even nagenieten met de foto´s
en alles wat gewassen is kan gelijk naar zolder,
die korte broekjes en bikini zullen we voorlopig niet meer nodig hebben! ;-)

Maar wat was het leuk!!
Iedere nacht in een ander hotel
( lang leve internet )
dan weer midden in de bergen, dan weer midden in de stad.
Mooie plaatsen bezocht, genoten van de zon en de aangename temperaturen!!
Boeken gelezen, heerlijk gegeten!
Bakkies gedaan, ijsjes, vers fruit, rijpe tomaten... jammie!!
( Ik wil eigenlijk weer terug!!! )





14 opmerkingen:

  1. Zien er ook heerlijk uit die foto's, begrijp wel dat je terug wilt!!!
    Leuk hè die mensen op zo'n balkonnetje staan rond te kijken, daar heb ik deze zomer ook wat van op mijn blog gezet :-) Alweer héél lang geleden voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zaaaaaaalig! Ik kan begrijpen dat je terug wilt, succes met het aanpassen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er nog heerlijk zonnig uit! Het is hier op het moment wel even anders met veel wind en regen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OHH ja ik wil ook weer terug!! Maar wat moeten we nog lang wachten. Ach het is hier ook wel gezellig hoor met een lekker stuk gevuld speculaas en een warme chocolademelk met slagroom, jammie! Laat maar komen die herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom terug in het regenachtige Nederland:D

    Mooie foto's en ik waande mij heeel even in mooi weer en andere cultuur!!

    groetjes Raag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt wel een verre, verre herinnering...die zomer...
    Maar welkom terug en welkom herfst! Laat de gezelligheid maar komen, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk zo;n nazomertripje naar Spanje, terwijl iedereen weer aan het werk is! En kom je terug, is de herfst in volle gang! Pfff... hopelijk viel de terugkomst niet tegen! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, ik snap dat je terug zou willen.. ziet er uit als een heerlijke vakantie. Gaaf ook dat jullie op verschillende plekken overnacht hebben!! Nou, ga maar heel vaak foto's kijken, met een kaarsje aan en de wind die heel hard waait om het huis. Want hier is het nu echt herfst. Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Welkom terug in het herfstachtige Nederland... Fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Take me take me.......looks like a slice of heaven!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk!!!
    Welkom terug in de wind en de regen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mmm de foto's zien er al super uit! Gelukkig heb je die nog en kun je ze bekijken en nog even terug gaan naar die vakantie terwijl hier de regen tegen de ruiten slaat...

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....