zaterdag 15 september 2012

This Summer....

....Maakte ik uiteraard weer veel foto's,
heel veel! 

...Eén van m'n meest favoriete (en meest 
geduldige) objecten is m'n huisjepluisje,
Home Sweet Home of soms ook poppenhuis
genaamd ;-)


...Ook m'n keuken en m'n gang ontkwamen niet
aan de fotomomentjes...


...En ja, ik was af en toe ook nog 
crea bea en als de resultaten foto waardig zijn, worden
ze ook vastgelegd...


...Maarrr uiteraard ging ik losss tijdens
onze vakantie op Sicilië!
Het fotoboek is inmiddels klaar, helemaal
leuk geworden!


Tja, hoe schokkend ook, dit klinkt toch
een beetje alsof de zomer verleden tijd is!
Nou ja, laat ik 't zo zeggen, de zomer lijkt
verleden tijd aan het worden (is dat een
goede zin??!).
Ik heb er altijd wel moeite mee, hoor!
Maar ach, niet zeuren, zat mooie
herinneringen!!


Fijn Weekend!


14 opmerkingen:

  1. Wat een boel heerlijke foto's! Ja ach, de herfst heeft ook zo z'n charmes moeten we maar denken :) (en dat is ook echt zo, maar ik moet altijd wel ff wennen :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je wou toch niet zeggen dat de stempel niet is aangekomen......?!?!?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sweet images...love your darling home. Happy weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat heb je een geweldig huis! Geniet van dit weekend! Het is nog een klein beetje zomers weer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg die collage's! wat zijn jullie allemaal creatief met die foto's. Zal ik dat oooooit leren! Tja nu dan maar genieten van jou leuke foto's. lieve groet van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi ..♥
    Wat mooi om zo een beetje afscheid van de zomer te nemen..♥
    Ja herrinneringen van de mooie zomer blijven altijd in je hart♥
    Liefs en fijn weekend Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's van alle plekken in je leuke huis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie collage's zijn het geworden. Je wordt er helemaal vrolijk van door er alleen al naar te kijken :-)

    Fijn weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto`s maak je.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie en gezellige foto-collages heb je gemaakt!! Zo'n vakantie.. wauw!! Lijkt me Echt heerlijk. Het is allemaal wel voorbij maar je hebt je album al gemaakt, gaaf! En snel gedaan ook. Tja, als je zulke dingen niet direct doet, kan het zo lang blijven liggen.. Ik zou 'm denk wel heeel vaak bekijken!! :)) Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pràchtige foto's allemaal, ik hou zo van jullie stijl!
    En ja, die zomer ... ik word er weemoedig van.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh wat een heerlijke collages :-) Ik had ze even helemaal gemist en verder in m'n leeslijst kwam ik ze ineens tegen, GAAF :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....