zaterdag 1 september 2012

This week....

This week....

-Kocht ik tape bij de Hema-
Ben waarschijnlijk de laatste in HEEL
blog-land!
Kwaliteit is goed! En ik plak me helemaal suf...  ;-)



- Genoot ik van het  herfstlicht
in de ochtend -
( tijdens de file, dat dan weer wel... )

                                          
                                         


- Zijn mr.A en ik tapas wezen eten -
Dit om in Spaanse stemming te komen...
  Nog 2 weken!!! AFTELLEN!!

       

-Droeg ik veel invlechtingen-
Perfekt voor een badhairday
          
                                               
                         
- En maakte ik een Carrot Pie -
 Voor het eerst zelf... jammie!!







Hoe was JOUW week???

10 opmerkingen:

  1. Wouw die vlecht is super mooi gelukt! Wil ik ook! Helaas is mijn haar daar te dun voor en valt het binnen 3 seconde weer uit! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaah de tapejes, zaligheid!
    Invlechten vind ik cool, maar ik kan het niet bij mezelf helaas :)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mmmmtapassss en die herfstlicht superrrrr kan niet wacht ben gek op de herfst hahahah ...prachtig die vlecht zeg superrrrr .....heerlijke feestweek in harlingen dus dat zit goed hier hahaha ontbijt vanmorgen gehad met paling hahahah ...nog fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, wat een Topweek! Ben benieuwd welk recept je hebt gebruikt voor de Carrot taart...ik heb al heel wat af geexperimenteerd, maar nog steeds niet het allerlekkerste recept gevonden. Heerlijk he, tape van de Hema...ik heb me kunnen inhouden en kocht tot nu toe slechts 2 rolletjes, maar dat kostte moeite hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaloers op je prachtige vlecht, ook ik kocht tape bij de hema (nu 9 rolletjes ;-)), mmmm tapas en ik ben ook benieuwd naar het recept.
    Geniet van je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh die tapes heb ik ook!!!!
    ge-wel-dig!!
    Gelukkig kun jij wel wat met je haar....ik kan er niks van maken.
    looks stunning on you:)
    fijn weeeeeekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee, je bent niet de laatste, ik heb nog steeds geen tape gekocht..... ;-) Heel gaaf je ingevlochten haar, kun je dat bij jezelf?? Ik ben sinds kort aan het invlechten geslagen, omdat mijn dochters erom vroegen. Die lopen vandaag dus ook met invlechtkoppies. :-)
    Goed weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er uit als een heerlijke week! En je bent inderdaad niet de laatste hoor... Ik heb ze ook (nog) niet! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je week klinkt perfect! Leuk je haar zo!!

    Fijne week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooowh, mooi joh, je haar!! Gaaf!! Doe je dit bij jezelf? Die foto van de zon vind ik heel mooi. Prachtig! Alles klinkt als een heel fijne week. Hier is't allemaal nog erg wennen aan het school-leven hoor. Vooral van de oudste, die nu naar het voortgezet onderwijs gaat. Maar ach, hij heeft 't toch wel naar z'n zin maar moet echt nog wel 'even' geholpen worden met zijn huiswerk hoor. Hij is toch wel erg snel 'klaar'.. niet dus. ;) Maar ja, het is ook wel een hele verandering hoor! Afijn, wat zit ik op de praat-stoel(-bank). Ik ga stoppen. Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....