zaterdag 8 september 2012

Weddingmood...


Wouw, wat was het gister TOP weer
om te trouwen...

Ik raak natuurlijk NOG meer in de trouwmood
en samen met lief hebben we alles goed afgekeken :-)


Dusss, ik dook even m'n inspiratiemapje in 
en deel even wat van mijn favorieten met jullie!


Het is ZO leuk om plannen te maken voor 
DE dag, ook al duurt het voorlopig nog wel
een tijdje...


Gister iig genoten, samen met onze
groep vrienden! Bedankt voor alle leuke reacties
op m'n jurk :-) 
Samen met Chrissie natuuuurrrlijk op 
de foto!! 
En iedereen roept dan om ons heen; 
'oooh, natuurlijk voor de blog!'
;-)


Lekker genieten ladies!!

13 opmerkingen:

  1. Mooie inspiratie-plaatjes!!!!
    Dat VW-busje met Just Married :)
    En wat zien jullie er mooi uit voor de bruiloft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi....ik geniet van deze prachtige plaatjes....die taart, geweldig! Enne...leuke foto van jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You both looked beautiful....I love weddings and these photos were full of inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bruiloft gaat het worden. Ik weet het zeker!
    Grappig he als mensen zeggen 'vast voor de blog' .. dat roepen ze ook bij mij! Alhoewel ik deze weken niet zo actief ben geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor ons is het alweer 6 jaar geleden, ik droom nog steeds weg bij zulke heerlijke foto's!
    Mooie foto dames :-)

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo jammer dat ik nog niet van Pinterest afwist toen wij gingen trouwen..! Wat een prachtige plaatjes en de jurk staat je goed! Stuur je nog even je adres??!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie plaatjes!!
    Jullie zien er ook prachtige uit!

    Fijne avond/zondag!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw dat zijn echt super mooie plaatjes! Ik ga verder niet trouwen maar zelfs ik vind ze inspirerend! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie plaatjes! En erg leuke foto van jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er goed uit.
    En leuke foto.
    Fijne zondag.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super súper leuke foto's! Helemaal om blij van te worden, ook al ga ik nog lang niet trouwen! ;) Maar ik kan mij heel goed voorstellen dat je na deze foto's nog meer zin in DE dag hebt!

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil ooook!! ;) Mooie foto's, ook die van jullie samen!! XX

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....